chiddush logo

דחוף ניקיון לספה בסלון

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 28/10/2020

 מה שלומכם בימים האחרונים, מטפסים על הקירות או על הספות בגלל הסגר? נקווה שאתם אופטימיים למרות הבלגאן. איך נראית הספה בסלון אחרי כל ימי החופשה והחגים? בטח יש עליה עקבות של כלמיני דברים כמו שוקולד וקטשופ, אולי פלסטלינה, צבעי גועש ש'פלשו' החוצה מהדף כשהקטנים ציירו בסלון בזמן הפנוי...יותר מדי זמן-פנוי בזמן האחרון, תודו. אבל זה לא אומר שהספה שלכם צריכה לסבול. זה בדיוק הזמן לדאוג לה ולהזמין הביתה חברה לניקוי ספות. מישהו צריך לעשות לכם סדר בבלגאן. אתם יכולים לנסות בעצמכם כמובן, אבל התוצאות יהיו רחוקות מאוד מאלו שתקבלו אם תיעזרו בניקוי מקצועי. שירות כזה יעניק לספות שלכם חיים חדשים. תרגישו כאילו שריהטתם מחדש את כל הבית. אז למה אתם מחכים? תתחילו לבדוק לגבי חברה שנותנת שרותי ניקוי ספות במרכז הארץ, ותרימו טלפון.

יש לכם שירות עד הבית

כל חברה לניקוי ספות שמכבדת את עצמה מחזיקה ציוד משוכלל שעובד בשיטות מתקדמות, ציוד שמאפשר ניקוי יסודי של כל סוגי הספות והריפודים, בין אם זו ספה גדולה תלת-מושבית או חד-מושבית או עם שישה מושבים, בין אם זה עור או קטיפה או בד, זה ציוד שיפתור כל בעיה של כתמים ולכלוך שהצטברו לכם על הספות בבית ועל המזרנים. יש מגוון שיטות ניקוי, ביניהן: ניקוי על יבש, ניקוי עם לחות, ניקוי באמצעות קיטור, ניקוי בהתזה, ניקוי ב'הזרקה' ועוד.


צילום:freepik

החל מ-120 שקל

 120 שקל זו העלות של ניקוי מושב אחד של ספה. יש גם חברות שמציעות את זה אפילו במחיר של 80 שקל. המחיר הסופי לניקוי הספה הוא פונקציה של מספר המושבים כפול עלות ניקוי מושב בודד. יש גם עלות 'ביקור בית' שרובן גובות עליה 350-400 שקל (לא כולל את טיפול-הניקוי בפועל) מומלץ לנצל את השירות של חברה לניקוי ספות גם לטובת ניקוי רהיטים נוספים בבית, כמו שטיחים ומזרנים, כי ממילא יש לחברות האלו את הציוד לזה, וגם כי סביר להניח שבזכות הזמנה של ניקיון של כמה פריטים תקבלו מחיר טוב יותר מאשר תקבלו עבור ניקוי של פריט אחד. אז הנה יש לכם סיבה לרענן ולחדש את הבית, אי אפשר להמשיך עם כל ה'קרחאנה' הזאת בסלון מבלי לדאוג 'לפזר את ההפגנה' ולעשות קצת סדר ונקיון בגיזרה הפרטית שלכם. חגים וחגיגות ואפילו קורונה וסגר הם לא תירוץ להזנחה. קחו את הסלון שלכם בידיים, תפרגנו לעצמכם 'ריסטארט' של נקיון וכיף ותחושה של התחדשות בבית. זה בטוח גם יעשה לכם טוב על הנשמה. זכותכם לראות חדשות-לא-נקיות בטלוויזיה בסלון בסביבה נקיה וכיפית שלפחות היא תעזור לכם לשמור על השפיות. 'אופטימיות' זו לא מילה גסה אפילו בימים מורכבים כאלה, ואתם חייבים לשמור עליה חיה נושמת ובועטת, לפחות בסלון הפרטי שלכם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע