chiddush logo

3 סיבות לבחור מערכות VRF במזגנים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 28/10/2020

 מכשירים אלקטרוניים שונים ומתקדמים זמינים היום בכל מקום, ובקושי אפשר לחשוב על החיים בלעדיהם, מכיוון שהם הפכו להיות הכרח. עם העלייה בטמפרטורות ברחבי העולם, המכשירים שהפכו להיות בלתי נפרדים מהקיץ הם מערכות VRF במזגנים.

מזגנים חשובים בתנאי אקלים חמים מאוד, כשעומסי החום והלחות משפיעים על הפעילות הגופנית והאינטלקטואלית של אנשים, שהופכים משימה פשוטה למשימה קשה יותר עבורם, ואילו טכנולוגיות מיזוג אוויר תקינות שפועלות על מערכות VRF, מובילות להפחתת החום והלחות, ובסופו של דבר מגדיל את יכולת העבודה.

מה זה טכנולוגיית מיזוג אוויר

לפני שנבין איך עובדות מערכות VRF, חשוב להבין איך עובדת מערכת מיזוג אוויר. טכנולוגיית מיזוג אוויר מתייחס לחימום, אוורור ומיזוג אוויר. לטכנולוגיה זו יש מבנים שונים שמשמשים להעברת אוויר בין אזורים פנימיים וחיצוניים, והם יכולים לשמש גם לחימום וקירור בתים ומקומות עבודה.

מערכות מיזוג אוויר מספקות חום בחורף ואילו בקיץ הן מאפשרות תחושת רעננות וקרירות. מערכות אלו משמשות כמסננים לשמירה על בריאות בני הבית, תוך שמירה על רמת הלחות על מנת לנהל את מיזוג האוויר במדידות נוחות אופטימליות.

איזה סוגי מערכות מיזוג אוויר קיימים?

מערכות מיזוג אוויר זמינות בכל סוגי המזגנים כגון מערכת מיזוג מרכזית, מפוצלת ולהתקנה על חלונות.

עכשיו, שהובהרו המושגים הנוגעים לטכנולוגיות מיזוג אוויר, זה הזמן לאסוף מידע מעמיק יותר על מערכות VRF, והסיבות לבחור בהן, שיסייעו לכן לבחור את המזגן המתאים לביתכם ולעובדיכם.

מהן מערכות VRF?

מערכות VRF פועלות על זרימת קירור משתנה ומסייעות בשינוי זרימת הקירור ליחידות הפנימיות באמצעות צינור קירור בהתבסס על הביקוש.

למערכות אלו יש מספר מטפלי אוויר קטנים שניתנים לשליטה נפרדת, וניתן גם לתעל אותן בחזרה למערכת אחת. בגישה זו, vrf פירושו הפוטנציאל של מערכת לשלוט על כמות הקירור שעוברת לכל מטפלי האוויר הקטנים.

מערכות VRF כוללות תכונות קירור וחימום אזורים שונים באותו חלל במקביל. האיכויות הייחודיות של מערכות אלו הן יעילותן בחיסכון באנרגיה על ידי שינוי מהירות המדחס שעובד על פי התנאים המתמשכים. מערכות אלו משתמשות בכמה יחידות שמסייעות ביצירת אזורים שנשלטים בנפרד.

3 סיבות לבחור במערכות VRF

הנה שלוש סיבות לבחור במזגנים שעובדים על מערכות VRF ולא בטכנולוגיות אחרות:

1. יעילות אנרגטית

מערכות VRF מנצלות פחות אנרגיה ומתוכננות בטכנולוגיה שמספקת את כמות הקירור הנדרשת דרך צנרת VRF, בהתאם לתנאים הנוכחיים.

מערכות אלו פועלות בקיבולת נמוכה ושומרות על קירור קבוע עם תכונת תפיסת החום בתהליך הקירור לשימוש חוזר באזורים שזקוקים לחום.

2. פעולה כפולה של קירור וחימום

התכונות הטובות ביותר של מערכות VRF הן האפשרויות לספק בקרת נוחות חימום או קירור בחללים שונים של אותו מבנה.

3. כולם מרגישים בנוח

מערכות VRF כוללות מדחסים שמסוגלים לזהות את הצורך המדויק של כל אזור ולספק את כמות הקירור הדרושה על מנת לעבוד כראוי. כך ניתן לשלוט על הלחות בכל חלל, ללא נקודות חמות או קרות.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע