chiddush logo

מאווררי תקרה למפעל: כמה שיותר גדול, יותר טוב

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 28/10/2020

 יצרני מאווררי תקרה מסמנים היום את דירוג היעילות של המאווררים על האריזות, והדירוג מסמן תנועת אוויר לדקה לכל וואט של קלט חשמל.

ככל שהמאווררים גדולים יותר, כך יעילות הפעולה שלהם גבוהה יותר, אבל בבחירת מאווררי תקרה למפעל, כמובן שזהו אינו השיקול היחיד. היעילות גוברת כאשר מגדילים גם את אורך הלהבים.

סקפטיים? תהיו בטוחים שמאווררי תקרה חסכוניים בחשמל

קחו בחשבון את שלושת האמצעים הפשוטים ביותר להפחתת צריכת האנרגיה במפעל:

1.      הורדת הגדרות התרמוסטט בחורף.

2.      העלאת הגדרות התרמוסטט בקיץ.

3.      וחימום וקירור רק באזורים שבהם עובדים מבצעים עבודה פיזית.

באמצעות אספקת בריזה נפרדת בקיץ ופירוק תנועת האוויר בחורף, מאווררי תקרה למפעל מסייעים להשגת שלושת התכונות. על מנת להפיק את המרב ממאווררי התקרה שלכם, אתם זקוקים למאווררים איכותיים, שמיועדים להתקנה במפעלים, ואתם צריכים לדעת איך להשתמש בהם.

תחשבו על זה רגע:

מנוע מאוורר תקרה גורם ללהבים להניע אוויר. בשל האופן שבו הם משופעים ביחס למישור הסיבוב, הם דוחפים אוויר. על מנת להשיג יותר תנועת אוויר, ניתן לבצע שתי פעולות: להגדיל את מהירות המאוורר או לבחור מאוורר תקרה עם להבים גדולים יותר.

שתי הפעולות מגדילות את צריכת האנרגיה, אבל הגדלת מהירות מאווררי תקרה למפעל מגדילה את צריכת האנרגיה הרבה יותר מאשר הגדלת גודל הלהבים. מה שאומר שאם אתם מחפשים מאוורר שמתפקד באופן היעיל ביותר האפשרי, כדאי שתבחרו מאוורר עם דירוג יעילות גבוה יותר מכפי שמצוין על האריזה.

מבולבלים? זה יותר פשוט מכפי שזה נשמע

יצרני ומשווקי מאווררים ממליצים להתקין לפחות שני מאווררי תקרה למפעל בחללים גדולים במיוחד, ובמידת הצורך, לגבות אותם עם עוד כמה מאווררי תקרה קטנים יותר, כך שכל שטח העבודה במפעל יהיה מאוורר היטב.

בהתאם להמלצות יצרני ומשווקי מאווררי תקרה, תוכלו לבחור את גודל המאוורר המתאים במדויק לשטח אותו אתם רוצים לקרר, עם יעילות אנרגטית מתאימה ופעילות במהירות המתאימה.

בחירת הגודל המתאים של מאווררי תקרה למפעל תאפשר לכם להפעיל אותם במהירות בינונית כדי לקבל את זרימת האוויר היעילה, כמו שניתן להשיג ממאווררים שפועלים במהירות גבוהה, מה שאומר שתשתמשו במחצית האנרגיה לפחות על מנת לקבל את אותה זרימת אוויר. בנוסף לחיסכון באנרגיה, המאווררים גם שקטים יותר כאשר הם פועלים במהירות נמוכה יותר.

3 כללים לבחירת מאווררי תקרה למפעל עם היעילות המקסימלית

אם אתם רוצים להפיק את המיטב מבחירת מאווררי תקרה למפעל, קיימים רק שלושה כללים פשוטים שכדאי שתכירו:

1.      בחרו מאוורר עם יעילות גבוהה

2.      בחרו את המאוורר הגדול ביותר שאתם יכולים למצוא

3.      כבו את המאווררים כשאין בהם צורך.

בהמלצת הגודל, הקפידו לוודא שבחרתם מאוורר שעומד בכל ההנחיות, כך שתוכלו להשיג את מיטב השפעות האוורור והקירור לשטח שלכם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע