chiddush logo

איך בוחרים חברת ניסור בטון

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 28/10/2020

 יש הרבה מאוד מקרים אשר בהם עולה צורך בשירות של חברה המציעה ניסור בטון.

כמעט בכל שיפוץ בבית אמורים לנסר גם קירות בטון. אם זה לדוגמא בעת שרוצים להרחיב פתח קיים בקיר או שמעוניינים לפרוץ חלון. כך גם במקרה אשר בו מבקשים לנסר את הקיר של מסתור הכביסה על מנת להרחיב את שטח הדירה על החשבון. בכל מקרה כזה יש צורך לנסר את הבטון בעזרת כלים ממוקדים ומדויקים. רק כך הפתח יהיה פתח מדויק מאוד שלא יפגע בקיר הקיים.

איך מנסרים בטון?

אז איך בעצם מנסרים בתוך קיר העשוי בטון? ומה עושים במקרה אשר בו מדובר בקיר העשוי בטון מזוין?

אז בעבר לא היו ממש כלים מיוחדים שהותאמו לצורך ביצוע ניסור בקירות בטון. היו הכלים הרגילים אשר בהם ניסרו כל קיר רגיל. אך התוצאות של ניסור כזה לא היה תמיד מוצלח ובהרבה מאוד מהמקרים היו גם קירות שנהרסו והפכו להיות פחות בטוחים ובטיחותיים.

מעבר לכך אי אפשר להשוות את העבודה המפרכת ואת הקושי שביצירת החור המבוקש כאשר אין את הכלים המיוחדים לצורך כך. הקידוח בקיר הבטון היה מסובך וקשה מאוד עד שלעיתים היה צורך להשקיע בכך שעות ארוכות של עבודה. שלא לדבר על תקופות קדומות עוד יותר אשר בהם נעשו החורים בקירות הבטון באמצעות פטיש ואיזמל בלבד. זה אומר עבודה מפרכת וקשה עד מאוד שלמרות ההשקעה הרבה מבחינת משאבים וכוח, עדיין היו התוצאות לגמרי לא מדויקות וממש לא משביעות רצון.

ניסור בטון באמצעות מסור יהלום

למעשה הכלי הכי יעיל לצורך ביצוע של ניסור בבטון זהו מסור היהלום. והוא גם במחירים אטרקטיבים (כניסה למחירון ניסור בטון)

היהלום הוא חומר מאוד חזק והוא מסוגל לגבור על הרבה מאוד חומרים חזקים בטבע. אפילו הבטון שהוא חומר כל כך עוצמתי וחזק, עדיין לא מצליח לעמוד מול מסור המשלב שבבי יהלום. כך שבעצם בעזרת המסור הזה מצליחים ליצור את החורים הנדרשים בצורה הכי מדויקת. המסור מצליח ליצור את החורים גם במיקומים הכי בעייתיים. אם זה כאשר רוצים להעביר  צנרת של מזגן ואם זה כשרוצים לבצע חיתוך מדויק ליצירת  חלון. לא משנה מהי המטרה. בעזרת מסור היהלום ניתן להגיע לתוצאות הכי טובות.

כך תבחרו את החברה לניסור בטון

הבחירה בחברה לניסור בטון היא המשמעותית ביותר בכל מה שקשור לניסור ולתוצאות. כי רק חברה שיש לה את הניסיון ואת הידע בביצוע העבודה, היא זו שתצליח לבצע אותה בצורה המדויקת והנכונה.

על כן יש לשים דגש כי החברה אליה פונים כבר ביצעה עבודות מהסוג הזה וכן יש לה את כל הכלים המקצועיים לצורך כך.

שני הפרמטרים הללו למעשה מהווים מתכון להצלחה ולביצוע הניסור המקצועי והממוקד.

חברת יהלוMי מציעה את שירותיה המקצועיים לציבור הרחב עם הבטחה לתוצאות מושלמות.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע