chiddush logo

עיצוב הבית בהתאמה אישית- הדפסה על עץ

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 28/10/2020

 הדפסה על עץ הפכה לטרנד לוהט בשנים האחרונות ולא בכדי. מדובר על פתרון יצירתי, מדליק, ייחודי וזול לשדרג את המראה של הבית מן הקצה אל הקצה ולהעניק לו לא רק מראה משגע, יוקרתי ומהודר, אלא להטביע חותם אצבע אישי של ממש, בנראות והעיצוב של הבית כולו.

בין אם משטחים מעץ או קוביות, בין אם הדפסה של תמונות בני המשפחה או הדפסים אחרים, הדפסה על עץ היא בהחלט פתרון עיצובי מרשים שמאפשר להוסיף אלמנטים מהותיים של עיצוב לבית בשילוב עם שימושיות ונראות משגעת. לצד הדפסות על עץ תוכלו ליהנות ממגוון של משטחים קשיחים נוספים שניתן להדפיס עליהם, לרבות קנבס, זכוכית, שטיחים, פלסטיק, מתכת, פי ווי סי ועוד.

בין אם לבית או למשרד, בין אם לצורך פרטי או לצרכים מסחריים, תעשייתיים שיווקיים או למעשה לכל צורך באשר הוא, הדפסה על מוצרים היא פתרון עיצובי, שיווקי, מיתוגי ונפלא שיוסיף לכם ערך מוסף אמתי לחיים.

על מנת להתרשם ממגוון האפשרויות השונות לחומרים ועיצובי הדפסות, לחצו כאן כניסה לאתר.

אפריל חולצות הדפסה- גם לגוף ולא רק לבית

בנוסף להדפסה על עץ ועל חומרים קשיחים נוספים תוכלו ליהנות בחברת אפריל הדפסה משירותי חולצות הדפסה בכל הגדלים, הצורות והצבעים. חולצות הדפסה מצויות בקטגוריה רחבה יותר של שירותי הדפסה על טקסטיל וזה כולל גם מצעים, בגדים תחתונים, מכנסיים, הדפסה על גרביים ועוד.

חולצות הדפסה מתאימות לכל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים בין אם מדובר על חתונה או בר מצווה ובין אם מדובר על ימי גיבוש, ימי מכירות וכיוצא בזה. הדפסה על חולצה מאפשרת מצד אחד לקדם מיתוג ושיווק של חברה ומצד שני להביע אמירה אישית על פרטי הלבוש היום יומי שלנו. אין ספק שזה כייף ממש ובמחירים חסרי התחרות של אפריל הדפסות תוכלו ליהנות עד אינסוף עם חולצות הדפסה בכל הצבעים, הסוגים והגדלים.

באתר האינטרנט של החברה תוכלו לקבל מידע מלא על השירות אותו החברה מספקת בדבר חולצות הדפסה וכן הדפסות על כל המוצרים והחומרים האחרים, בנוסף תוכלו ליהנות מהשראה לרעיונות נוספים להדפסות וחומרי גלם להדפיס עליהם.

לחצו כניסה לאתר כדי לקבל את כל המידע המקיף והמדויק להזמנה הקרובה שלכם.

צילום:freepik

הדפסה על חולצות לעסקים

בין אם אתם עסק קטן ובין אם ארגון, בין אם אתם מסעדה ובין אם חברת הייטק, העובדים שלכם חייבים שתהיה להם לפחות חולצה אחת עם הדפס של לוגו החברה וסלוגן עם איזה משפט שמגבש, יש לך ערך מוסף אמתי בכל כך הרבה מובנים.

וודאי שככל שנוגע ללקוחות שלכם ולאירועי חברה, הדפסה על חולצה היא שטח הפרסום הכי זול והכי אפקטיבי שתוכלו למצוא אי פעם, וחבל לוותר על הזדמנות אדירה שכזאת לעסק שלכם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע