chiddush logo

טיפים של אימא- חוברת לצפייה והורדה

24/12/2020

 ברוריה פרנסיס הייתה אשת אשכולות, אמא מסורה לששת ילדיה, 

סבתא אהובה ומעורבת בחיים היומיומיים של נכדיה וניניה, אחות אהובה ואשת סוד, דודה אכפתית המפזרת לבבות אדומים ואוהבים בכל שמחה וקושי, חברה מסורה ונאמנה, בעלת חסד, אוהבת אדם, בעלת תפילה והערכה עצומה לתלמידי חכמים, את מיטב שנותיה הקדישה לאישה האהוב, רפי פרנסיס זצ"ל כדי לאפשר לו ללמוד תורה בלילות ולכתוב עשרות שנים את פירוש "משנת רפאל". ברוריה הייתה בת מסורה ואוהבת להוריה, הרב מאיר יהודה ואסתר גץ זצ"ל, אשר עברו שכול כואב של שני בנים, 
היא הייתה משענת תומכת לאלמנות וליתומים, הייתה בה רגישות מיוחדת לכל סבל או צער של כל בן אנוש. בשנותיה האחרונות עסקה בייעוץ זוגי, והשכינה שלום בין איש לאשתו, לפני יציאתה לגמלאות שימשה כסמנ"כלית משרד הדתות, והייתה שותפה למקימי היישוב מצפה יריחו. 
במהלך 30 ימי האבלות עליה אספנו טיפים שהיא נהגה לפזר לילדיה ולנכדיה בהתכתבויות או בשיחות עידוד וחיזוק. במהלך שנת האבל, ידידת המשפחה, אספה את הטיפים שפורסמו ברשתות החברתיות ואגדה אותם לספר, בזכותה נעשה איסוף נוסף של טיפים ממעגל נרחב יותר של מכריה, ובמלאת שנה להסתלקותה, חיברנו את הקובץ לכדי ספרון הדרכה שישמש את המשפחה והחברים כמגדל אור למעשים טובים, לעשיית חסד ולהגברת החמלה והאהבה בין אנשים. 
הטיפים שנשלחו נערכו קלות לטובת הקוראים אך נשארו אותנטיים ומנוסחים בשפה עממית ופשוטה. המיוחד בטיפים הללו, שהם צעדים קטנים, הזמינים ובגדר האפשר לכל אדם. מעט תשומת לב ותעוזה יכולים מיד ובמקום לשפר הרגשה ואוירה בבית. בנעימות, ברוך ועם המון אהבה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע