chiddush logo

איך לשלב צניעות עם סטייל?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 21/1/2021

לבוש צנוע מתאים לא רק לנשים שומרות מסורת ודתיות, אלא מתאים לכל אחת שדוגלת בגישה אישית צנועה או בעלת מבנה גוף מלא. חשוב מאוד להבין שכאשר בוחרים בלבוש צנוע, הוא יכול להיות מלא בשיק ובסטייל. אז איך אפשר לשלב בהצלחה צניעות וסטייל?

אנחנו מזמינים אתכן להמשיך בקריאה...

חוסר מענה או מענה מצומצם לנשים צנועות

אין ספק שעולם האופנה מתמקד בעיצוב בגדים בעיקר למגזר החילוני. הבעיה היא שהבגדים האלה הם חושפניים, קצרים וצמודים. מנגד, המגזר הדתי בארץ היה מנותק המון שנים מעולם האופנה ופריטי הלבוש לרוב היו עם חזות מיושנת ולעיתים גם לא אסתטית במיוחד. כלומר, היה ניתן לראות בבירור שפריטי הלבוש היו עם נטייה לצבעים כהים וכמו כן הגיעו במידות גדולות ומראה של שכבות.  מה שכן, ניתן לראות שכיום המגמה השתנתה לחלוטין ופריטי הלבוש הרבה יותר אופנתיים ומחמיאים.

עולם האופנה נפתח לאופנה צנועה

היופי הוא שהיום כל אישה יכולה להתלבש בצניעות וכל זאת מבלי לוותר על מראה עכשווי ומטופח. מעבר לכך, ניתן לראות שנרשמה מגמת עלייה ויש ביקוש גדול לפריטי לבוש צנועים. ביגוד צנוע מוצע בשלל דגמים עכשוויים ועיצובים שונים ומרהיבים. מדובר על פריטים שהינם ללא מחשוף ועם שרוולים ארוכים. כתוצאה מהמבחר הגדול, נשים יכולות לבחור בפריטי הלבוש המתאימים לטעם האישי, למבנה הגוף ולאישיות. כך כל אישה יכולה לבנות מלתחה שהיא לא רק צנועה וסולידית אלא גם אופנתית ומוצלחת.

איך מתכננים נכון את מלתחת הבגדים?

על מנת שנוכל להתלבש בלבוש צנוע ומחמיא, בואו ננסה קודם לתכנן יחד מלתחה ולבסס אותה על הפריטים הבאים:

-כמו כל מלתחה, גם מלתחה צנועה כוללת בתוכה פריטי בייסיק בגזרות קלאסיות בצבעים כמו, שחור, לבן, אפור. את הצבעים האלה, אפשר לשלב כל פעם עם פריטי לבוש אחרים ובכך לצור מראה שונה.

-ניתן להוסיף לפריטים הבסיסיים גם פריטים אופנתיים וייחודים. לדוגמה, אפשר לבחור שמלות צנועות בגזרות קלאסיות צבעוניות עם הדפסים או רקמות בגוונים צבעוניים.

-ניתן להוסיף מגוון פריטי אקססוריז וכך לשדרג עוד יותר את המראה הכללי. פריטים כאלה יכולים להעצים את פריטי הלבוש. כדאי שלא לוותר עליהם. אלו יכולים להיות, שרשראות, עגילים, צמידים, חגורות, תיקים מעוצבים וכו'.

-ניתן להוסיף חצאיות ושמלות בגזרת A. זוהי גזרה שיכולה להחמיא לכל מבנה גוף.

-רכשו גם עליונית מעוצבת. כך תוכלו לכסות שמלה או חולצה עם שרוול קצר וכמו כן, תזכו בשכבת לבוש נוספת ומחממת.

טיפים לבחירת פריטי לבוש צנועים

חשוב לבחור פריטים במידה הנכונה והמתאימה עם גזרות שרק יחמיאו למבנה הגוף. פריטי הלבוש צריכים להיות פריטים שמרגישים טוב ללבוש אותם, שהולמים את האישיות, את הגיל, העבודה והמעמד.

שורה תחתונה

המשיכו לעקוב מפעם לפעם אחר מגמות אופנה עכשוויות בעולם עבור אופנה צנועה. מומלץ גם לקחת השראה ממגזיני אופנה, בלוגים ואתרים ייעודים לאופנה צנועה.

ואתרים ייעודים לאופנה צנועה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע