chiddush logo

אוסף מתכונים לשבת שישדרגו לכם את הסעודה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 9/4/2021

 סעודת השבת היא רגע מיוחד, שבו מתכנסים כל בני המשפחה סביב השולחן, מברכים על היין ועל החלות, משוחחים ונהנים יחד ממטעמים נהדרים. אם אתם מחפשים לשדרג את סעודת השבת שלכם עם מטעמים חגיגיים וטעימים במיוחד, הכנו עבורכם אוסף של מספר מתכונים לשבת שכדאי להכיר. תוכלו למצוא ברשימה מגוון מתכונים למנות עיקריות, לתוספות, ללחמים ואפילו לקינוחים. מדובר רק על מדגם קטן מתוך עשרות מתכונים לשבת הקיימים באתר "פודיק", כך שאם אתם מחפשים מתכונים נוספים, כדאי לכם להיכנס לאתר וללחוץ על קטגוריית "מתכונים לשבת". בקטגוריה זו תמצאו עשרות מתכונים מפורטים, הכוללים תמונות וסרטוני הדרכה, שיעזרו לכם להכין את המתכונים בצורה המדויקת ביותר.

קציצות דגים מוסר ים ובס על צזיקי יווני וטרטר עגבניות חריפות:

רוצים להפתיע עם הסועדים עם מנת דגים טעימה במיוחד? אם כן, כדאי לכם להכיר את המתכון הזה לקציצות דגים. הקציצות עשירות בחלבון ומהוות מנה עיקרית נפלאה לכל ארוחת שבת, במיוחד אם הסועדים הם חובבי דגים מושבעים. ומשך ההכנה הוא רק 40 דקות! כל שאתם צריכים לעשות הוא לרכוש דגי מוסר ים ובס טריים, לטחון אותם, להוסיף את כל המצרכים ולהכין מהם קציצות דגים נפלאות. כדאי להגיש אותן על מצע של צזיקי יווני קנוי או ביתי.

אופן ההכנה המלא נמצא באתר.

קציצות בקר ברוטב עגבניות וקינמון:

אם אתם מחפשים אחר מתכון למנה בשרית נפלאה, כדאי לכם להכיר את המתכון הזה לקציצות בקר ברוטב עגבניות וקינמון. מי שלא אוהב קינמון, יכול לוותר עליו. אתם יכולים לאכול את הקציצות המשובחות הללו עם פת לחם, אורז או כל תוספת אחרת. כל שאתם צריכים לעשות הוא לעקוב אחר ההוראות, להכין וליהנות מהמנה הטעימה הזו, שמחממת את הלב.

אופן ההכנה המלא נמצא באתר.

קוביות חזה עוף ברוטב צ'ילי מתוק:

אפשרות נוספת למנה בשרית הוא המתכון שלנו לקוביות חזה עוף ברוטב צ'ילי מתוק. מדובר על מנה טעימה במיוחד, שהיא גם קלה להכנה, כך שאם אתם קצרים בזמן, זוהי ללא ספק מנה עיקרית מושלמת עבורכם. אם אתם אוהבים חריף, תוכלו להוסיף למנה אבקת צ'ילי חריפה או להחליף את הפפריקה המתוקה בפפריקה חריפה כדי לקבל את החריפות הרצויה.

אופן ההכנה המלא נמצא באתר.

תפוחי אדמה אפויים בתנור בשום ורוזמרין:

אחת מהתוספות הטעימות ופשוטות ביותר שאפשר להוסיף לשולחן השבת הם תפוחי אדמה. במתכון שלנו, נלמד אתכם כיצד להכין תפוחי אדמה אפויים בתנור בשום ורוזמרין. מדובר על מעדן של ממש, שמזכיר את תפוחי האדמה של ל"ג בעומר. כל מה שאתם צריכים הם תפוחי אדמה קטנים, קצת רוזמרין, מלח, פלפל ושיני שום קצוצות.

 

אופן ההכנה המלא נמצא באתר.

חומוס ביתי מושלם:

מתכונים לשבת לא חייבים להיות מיוחדים. לפעמים המתכונים הפשוטים הם הטעימים ביותר. אם תמיד חלמתם להכין חומוס ביתי, המתכון הזה הוא במיוחד בשבילכם! ערבלו את כל המצרכים במיקסר וקבלו חומוס טעים כמו במסעדה. במתכון הזה אנו אומנם משתמשים בגרגרי חומוס יבשים, שיש להשרות, אך אם אתם רוצים לחסוך בזמן אתם כמובן יכולים להשתמש בגרגרי חומוס מוקפאים. תוכלו להגיש את החומוס בתור סלט, שיוסיף למגוון של הסלטים בסעודה.

אופן ההכנה המלא נמצא באתר.

סלט בוראטה עם עגבניות צבעוניות:

אם אתם מחפשים עוד סלט להוסיף לשולחן השבת, כדאי להכיר את המתכון לסלט בוראטה עם עגבניות צבעוניות. מדובר על מתכון צבעוני במיוחד, שהוא חגיגה לעיניים. כל שאתם צריכים הוא עגבניות שרי מסוגים ומצבעים שונים, צנוניות, בצל סגול ועוד כמה הפתעות. שימו לב – מדובר על מתכון עם גבינת בוראטה, כך שאם אתם שומרים על כשרות, הוא מתאים רק לשולחן שבת חלבי.

אופן ההכנה המלא נמצא באתר.

בצלים ממולאים מקורמלים עם אורז עגול ושמיר:

מחפשים מתכונים לשבת שייראו טוב על השולחן? אין ספק שהמתכון הזה של בצלים ממולאים מקורמלים עם אורז עגול ושמיר הוא מתכון שכדאי לכם להכיר. מדובר על מתכון טבעוני נהדר, קל להכנה, שגם נראה נפלא. תוכלו לאכול את המנה חמה או קרה, בתור מנה עיקרית או בתור תוספת טעימה במיוחד.

אופן ההכנה המלא נמצא באתר.

לחם זיתים, עלי אורגנו וזרעי כוסברה:

רבים אוהבים לאכול לחמים מיוחדים בזמן סעודת השבת. אתם יכולים כמובן ללכת ולקנות לחם מהסופר או מהמאפייה הקרובה, אך אם אתם רוצים להפתיע את הסועדים, יש גם אפשרות להכין לחם מיוחד בבית. המתכון הזה הוא מתכון נפלא, שיעזור לכם להכין לחם זיתים, עלי אורגנו וזרעי כוסברה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכין את הבצק, להוסיף לו את עלי האורגנו ואת זרעי הכוסברה ולהכניס לתנור לאפייה. אומנם מדובר על זמן הכנה כולל של כשלוש שעות וחצי, אך בסופו של דבר ייצא לכם לחם חם, בריא וטעים במיוחד!

אופן ההכנה המלא נמצא באתר.

מתכון לפיתות יווניות במחבת:

אם אתם פחות בעניין של לחמים ויותר בעניין של פיתות, יש לנו מתכון נהדר בשבילכם – מתכון לפיתות יווניות במחבת. המתכון הזה מגיע היישר מיוון. כל שאתם צריכים הוא להכין את הבצק, ללוש, לטגן מעט על המחבת וליהנות מפיתות טעימות אחת-אחת. תוכלו לטבול את הפיתות בסלטים השונים שתגישו לשולחן השבת.

אופן ההכנה המלא נמצא באתר.


פסטה צבעונית ברוטב עגבניות:

אם אתם אוהבים אוכל איטלקי ורוצים לשלב אותו בסעודת השבת שלכם, הכנו עבורכם מתכון מושלם לפסטה אורגנית צבעונית ברוטב עגבניות. קנו פסטה אורגנית מקמח דורום והקפידו שלא לבשל אותה יותר מדי זמן כדי להשיג את המרקם האיטלקי המושלם. את הצבעים תשיגו ממגוון מצרכים – עגבניות, תרד, עלי בזיליקום, סלק ועוד!

אופן ההכנה המלא נמצא באתר.

עוגת דבש בחושה עוגת כוורת:

מתכונים לשבת כוללים כמובן גם קינוחים. הרי איך אפשר לסיים את הסעודה בלי משהו מתוק? בדיוק בגלל זה הבאנו לכם מתכון לעוגת דבש בחושה, טעימה ומתוקה. הכמויות שבמתכון מתאימות לעוגה בתבנית בגודל 26/24, כך שאם יש לכם תבנית בגודל אחר, חשוב מאד להתאים את הכמויות. אומנם זמן ההכנה הכולל הוא כשלוש שעות וחצי, אך התוצאה תשאיר הרבה טעם מתוק בפה.

אופן ההכנה המלא נמצא באתר.

בראוניז טבעוני טעים:

אם יש טבעוניים בקהל, כדאי להכין קינוח שיתאים גם עבורם. קבלו מתכון לבראוניז שהוא גם טעים וגם לא חלבי. מדובר על מתכון טבעוני נהדר וקל להכנה. לאחר הכנת התערובת, כל שעליכם לעשות הוא להכניס את הבראוניז לאפייה בתנור למשך כ-30-40 דקות וליהנות מקינוח טבעוני מושלם. שימו לב שהמתכון מיועד לתבנית בגודל 20/20, כך שיש לשנות את הכמויות בהתאם לגודל התבנית שלכם.

אופן ההכנה המלא נמצא באתר.

עם המתכונים הללו, אין לנו ספק שתהיה לכם סעודת שבת נפלאה, מלאה בטעמים, בצבעים ובניחוחות נהדרים. בכל מקרה - שיהיה בתיאבון!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע