chiddush logo

כך תבחרו קייטרינג איכותי

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 26/4/2021

 עתה כשניתן לחוש כיצד השפיות אט אט חוזרת. עתה כשהילדים חוזרים למסגרות וניתן להסתובב בחוץ בלי מסכות. עתה כשאירוע כמו חתונה חוזר להיות המוני ושמח, בהחלט ניתן להתחיל לפתח תיאבון - ניתן להתחיל ליהנות מחדש משירותי קייטרינג! אז כן, פתאום לא קשה למצוא סיבה למסיבה - אנשים רק מחפשים סיבות לחגוג ולפרגן. אז בעוד שסיבות משמחות לא קשה למצוא, כן קשה להבין איזה קייטרינג ייקח את האירוע הפרטי שלכם למקום המדויק ביותר. כיצד אם כן בוחרים קייטרינג איכותי? אספנו עבורכם 4 טיפים מבטיחים:

1.       התאמה בין קונספט לשירות

אם השנה האחרונה לימדה אותנו משהו, זה שחייב לחשוב מחוץ לקופסה. אז אם עומדים לארגן אירוע, ייתכן שתבחרו בקונספט הטוב והמוכר של בופה מפתה, אך ייתכן שתעדיפו אירוע שסב סביב מגשי אירוח מושקעים, לצד שירותי בר משלימים. ייתכן שתבקשו אירוע שכולו עוסק במנות אישיות וייתכן שתעדיפו אירוע שכולו חלבי. אז מה יש לנו כאן? ראשית יש לחלום בגדול - צריך להבין מה בדיוק מחפשים, ורק לאחר מכן להתחיל לבחון איזה קייטרינג יודע להעניק התאמה מלאה.

 

2.       קייטרינג בוחרים בהתאם למומחיות

בהנחה שמעדיפים קייטרינג בשרי, אין לפנות לקייטרינג חלבי וכך גם ההיפך. עם זאת, כן ניתן לפנות לקייטרינג שמתמחה בשתי הקצוות. כל עוד הקייטרינג בעל ניסיון עשיר בתפריט הרצוי, ניתן להיות רגועים, אם כי תמיד יש לאסוף המלצות תומכות.

 

3.       קייטרינג שמציע ערך מוסף

כידוע להרים אירוע זוהי משימה לא פשוטה, ועל כן אם ניתן לקבל מהקייטרינג עזרה, מדובר בפלוס חשוב. יש קייטרינג שמציע רק צי של טבחים ושף, ויש קייטרינג שגם מגיע עם מלצרים קבועים שנבחרו בקפידה. מחפשים מעבר? ניתן למצוא קייטרינג שיודע להמליץ על מגוון נותני שירות משלימים (דיג'י וצלם לדוגמה), פשוט כי אותו קייטרינג מחזיק בניסיון עשיר, כך שלאורך השנים נרקמו קשרים חשובים. אם זהו המקרה, בהחלט מדובר ביתרון משמעותי.

 

4.       לא מוותרים על טעימה

עתה כאשר ניתן להגיע לטעימות, בהחלט חשוב לנצל זאת. מדוע? עם כל הכבוד להמלצות חמות, חשוב שתתחברו לטעמים באופן אישי, חשוב שתבינו מה עומד מאחורי כל שם של מנה וחשוב שתבינו כיצד המנות עומדות להיות מוגשות ולהיראות. כמו כן, אין להתעלם מהעובדה שמדובר בכיף גדול (וטעים במיוחד).

שירותי קייטרינג בוחרים עם הראש ועם הבטן

לסיכום נציין שאם בן/ת זוג לחיים בוחרים עם הלב, הרי ששירותי קייטרינג בוחרים עם הראש ועם הבטן. לקינוח נמליץ לא לשכוח לבחון התאמה מבחינת גודל האירוע, כשרות רצויה, זמינות מבחינת תאריך וכמובן התאמה לתקציב הרצוי. לבסוף נציין שאין לשכוח שהשנה האחרונה גרמה ללא מעט שירותי קייטרינג להמציא את עצמם מחדש, ועל כן גם אם מכירים מגוון נותני שירות בתחום, מוטב לבחון אותם מחדש - מאוד ייתכן שהם הוסיפו שירותים חדשים למשוואה. שיהיה המון מזל טוב, שמח וכמובן שגם טעים.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע