chiddush logo

כיבוד הורים - ידע מבורך עבור כל בתי הספר בישראל

נכתב על ידי שניאור, 6/2/2013

 לחברים באשר הם מיטב הברכות,

 

 

מצורף בזאת קישורית לחוברת כיבוד הורים בהלכה ובאגדה,

 

מצווה להעביר חוברת זאת להורים שילדהם לא לומדים בבתי ספר דתים/חרדים.

זאת מכוון שבתוך מערכת השעות בבתי הספר הדתיים (ברובם) ובבתי הספר החרדים הילדים לומדים את נושא כיבוד אב ואם לאשורו וידע זה משפיע עליהם לטובה והתנהגותם של הילדים משתנה בהתאם לידיעותיהם (כמו כל אדם אשר יכול לשנות דפוסי התנהגות בהתאם ללימודיו ולרצונו).

 

רעיון מבורך להורים/וועדי בתי ספר לייסד שיעור בבית הספר  הממלכתים בנושאים: כיבוד הורים, כיבוד הזולת, ומשמעת עצמית - ניתן לייסד שיעור זה ע"י מחנך הכיתה תוך שימוש בחוברות בהלכה ובאגדה.

 

 

כמו כן דבר מבורך לחלק חוברות אלו בבתי ספר בציבור הכללי, ניתן להקדיש ולרשום על החוברת להצלחה, לרפואה לברכה ולהבדיל לעילוי נשמת (ומעלת תרומת חוברות/ספרים אשר לומדים בהם לעילוי נשמת גדולה במאוד מאוד ומסוגלת לעלות את הנפטר ממדרגה למדרגה ובפרט כאשר עושים חסד רוחני עם אדם החי בעולם שלנו וכל פעם שהילד/המבוגר ישנה את מעשיו לטובה - תזקף זכות זו גם לעילוי נשמת הנפטר וגם התורם זוכה שמזכה את הרבים וזכות הרבים תלויה בו). חוברות אלו בהלכה ובאגדה נמכרות ללא מטרות רווח, בעלות כ-2 ש"ח לחוברת, ניתן גם לרכוש חוברות אלו אצל פנחס ראובן בבני ברק כמדומני ברחוב השומר 70, ליד קוקה קולה. במחיר עלות.

יתברכו מפי עליון כל מזכי הרבים לשם שמים אמן. 

 

 

.

ידע = חיים

 

 

 

https://www.shoresh.org.il/hidush/hidush.asp?id=5079

 

 

 

 

יהי רצון מלפני אבינו שבשמים שזכות הכנסת תוכן זה תעמוד לזכות ולהצלחת נהוראי בן אורה למשפחת חדד ויזכה להיות מבני עליה בתורה במצוות ובמעשים הטובים ויזכה להקים בית על אדני התורה והיראה עם בת מזלו ובחירת ליבו אישה בעלת יראת שמים ויתברך הוא וכל בית ישראל בחיים טובים וארוכים בטוב הנראה והנגלה אמן כן יהי רצון נצח סלה ועד.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע