chiddush logo

סיפורו של האיש שהתפלל לזכות דווקא בפרס השני בלוטו ובאמת זכה בו

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 25/8/2021

כוחה של תפילה יכול לחולל נפלאות. והפעם אנו מביאים את הסיפור המעניין, המפתיע ואף המרגש, על אדם שנשא תפילה כי יזכה בלוטו, אך לא בפרס הראשון. קראו ותדעו מדוע דווקא פרס שני ומה היה כל כך מיוחד בפרס הזה, שלא היה כמוהו מעולם.

מי צריך להיות הראשון כשאפשר להיות השני

מן הידועות הוא שבכל תחרות או בכל משימה, אנשים רוצים ושואפים לנצח, להיות במקום הראשון. אך מסתבר שיש אנשים שיש בליבם צניעות מסוימת ואשר מובילה אותם, אפילו בחלומותיהם ובתפילותיהם, למקום צנוע, למקום השני. לאחרונה התפרסם סיפורו של אדם אשר מפעם שולח טפסים של הגרלות הלוטו. הוא מעולם לא קיווה כי הפרס הגדול, אולי המוגזם, ייפול בחלקו. כל אשר ייחל וכל אשר התפלל לבורא עולם היה שיתחולל עבורו נס וכי יזכה בפרס השני. מה שמח האיש כאשר תפילותיו נענו והוא אכן זכה באותו הפרס. אולם, הפתעה התחוללה. בשל צירוף נסיבות מיוחד ואולי בשל התערבותו הנסתרת של בורא עולם, סכום הפרס השני התברר כגבוה הרבה יותר מהצפוי.

הפרס השני הגבוה ביותר בישראל

הזוכה סיפר כי אין הוא משתתף בהגרלת באופן קבוע. מעת לעת הוא ממלא טופס של לוטו, במיוחד כאשר הוא סבור שגובה הפרס השני מצדיק זאת. הזוכה, אב למשפחה מרובת ילדים, סיפר כי מאז ומעולם לא שאף לזכות בפרס הגדול ביותר. על פי דעתו, קיים סיכוי טוב יותר לזכות בפרס השני ותמיד נשא תפילה כי יהיה הזוכה בפרס זה דווקא. מהסיפור עולה כי האיש כיוון את תפילתו לזכייה במקום השני ותוכניותיו לשימוש בכספי הפרס הופנו לטובת הבית והמשפחה. לדבריו, כל שרצה היה שיתאפשר לו להשתמש בפרס על מנת שיוכל לשכן את בני ביתו ואת ילדיו הרבים בדירה גדולה יותר, המתאימה למשפחתו הגדולה.

מקום שני ששווה יותר מהמקום הראשון

מסתבר שלא רק שחלומות יכולים להתגשם ותפילות היוצאות מן הלב נענות, שכרו של מי שרגליו על הקרקע יכול להיות נאה במיוחד. מטבע הדברים, המקום השני זוכה בפרס כספי נמוך יותר במידה ניכרת לעומת הפרס הראשון. אולם, במקרה שבו עסקינן, צירוף נסיבות מיוחד הביא לכך כי הזוכה בפרס השני גרף סכום כסף הגבוה יותר מכפי שקיבל זוכה בפרס הראשון. מקרים כאלה יכולים להתרחש למשל כאשר סך הפרסים גבוה, כאשר בפרס השני הוכרז זוכה יחיד ובפרס הראשון מתחלקים כמה וכמה זוכים. כמו כן, שיטת מילוי הטופס התבצעה בשיטת דאבל לוטו. לאחר שנבדקו כל הטפסים וכל הזוכים הגיעו לקבל את הפרס, אפשר לספר עד כמה הפרס השני היה חריג בהיקפו. בין לילה, הפך הזוכה המאושר למיליונר. הזכייה הגיעה ליותר משבעה מיליון ₪! מדובר בכמעט מיליון ₪, עבור כל ילד של האיש ושל אשתו המאושרים.

פרנסה טובה, צניעות ומידות טובות

אחרי שהבאנו את סיפורו המדהים של האיש שהתפלל לזכות דווקא בפרס השני ותפילתו התקבלה, נזכיר לקוראנו ללמוד מכך כמה מידות טובה. ראשית, אין להרבות בהימורים. בדברים כגון זה אין להפריז על מנת שלא לפגוע בפרנסת המשפחה. ממלא הלוטו, איש משפחה למופת המפרנס את בני ביתו, מקפיד על צניעות ומידות טובות וכך ראוי גם לקוראנו. את סכום הפרס הוא מייעד לרכישת בית גדול למשפחתו הנרחבת, שתמשיך להקנות לו רוב נחת. אנו מקווים כי יראה לנכון להקצות חלק מהפרס הנכבד שהעניק לו בורא עולם לגמילות חסדים ותרומות עבור אלו שמזלם לא שפר עליהם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע