chiddush logo

תכנון של בית חדש

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 23/1/2022

 בית חדש

כאשר מתכננים את העיצוב של בית חדש שנרכש מחברה קבלנית או לחלופין דירת יד שנייה שנרכשה ויש לבצע בה התאמות, נעזרים בדרך במעצב פנים אשר בזכות הרעיונות המקוריים והיצירתיים שלו . יש כמה מרכיבים שהם אקוטיים בשלב התכנון ולכן הלקוחות מבצעים סיעור מוחות עם מעצב הפנים כדי להגיע לתוצאה המושלמת שמשלבת יופי וגם פונקציונליות באפשרויות של בית חדש. מעצב הפנים מבקש מהלקוחות להחליט על קו עיצובי שהוא המתאים להם ביותר. הם בוחנים כמה וכמה אפשרויות על פי תמונות וסרטונים ובוחרים את הקו העיצובי שמתאים להם אם זה וינטג', קלאסי, כפרי, מודרני וכו'.

בתכנון מקבלים החלטות עבור כל אחד מחללי הבית. אחד המקומות שבהם יש צורך לפרטיות ולאווירה נינוחה הם חדרי האמבטיה. על פי הגודל והמבנה הגיאומטרי של כל חדר רחצה, מתכננים להתקין בהם ארונות אמבטיה מעוצבים שיש בהם מספיק ארונות אחסון עבור מגבות, סבונים, תרופות ועוד. ארונות אמבטיה מותקנים בגובה מסוים מעל המרצפות, כדי שהם לא ייפגמו במקרה של חלילה הצפה. על כל אחד מארונות האמבטיה מתקינים כיור מונח אחד או שניים על פי הזמנת הלקוחות, מתקינים מראה גדולה ולעיתים מוסיפים גם ארונות או ארון אחד ארוך בודד מימין או משמאל למראה. אפשר לייצר ארונות עבור חדר האמבטיה בכל גוון רצוי וכך יוצרים הרמוניה עיצובית עם המרצפות המחוספסות ברצפה ועם אריחי הקרמיקה היפהפיים שהודבקו על הקיר.

בית חדש על כל מרכיביו

מחשבה רבה מושקעת ביצירת בית חדש שהוא מרהיב ביופיו. האפשרויות הן רבות מאד ובפני הלקוחות עומדות כמה וכמה אפשרויות בכל תחום. במקרים רבים קשה להם לקבל החלטות לאור ההיצע הגדול של פריטים הייחודיים, אך לאט לאט הם בוחרים את כל חומרי הבנייה הרלוונטיים כמו אריחים גדולים לסלון למטבח ולפינת האוכל בגוון שיתאים לריהוט. כמו כן בוחרים סטריפים של פרקטים טבעיים עבור חדרי הילדים, חדר השינה וחדר העבודה.

חימום תת רצפתי

אחת האופציות המעניינות היא התקנה של חימום תת רצפתי לפני התקנת לוחות הפרקטים הטבעיים בחדרים. בדרך זו הרצפה תהיה כל הזמן בטמפרטורה נוחה ותחמם את כל היקף הבית. זוהי אופציה מצוינת בכל בית ובמיוחד בבתים שיש בהם ילדים קטנים. כך לעיתים אין צורך להפעיל אמצעי חימום נוספים בחורף והאווירה היא תמיד נעימה לאור הטמפרטורות המתאימות. התקנה של לוחות העץ היא תהליך מהיר לעומת האריחים שאותם יש לבצע באופן מדויק, למרוח רובה ולהתקין פוגות כדי שהמבנה יהיה מושלם.

אקססוריז לבית

לאחר בחירת כל הרהיטים עבור הסלון, פינת האוכל, חדר השינה וחדרי הילדים והזמנתם אצל הנגרים המומחים, נותר להזמין גם אקססוריז שמוסיפים יופי רב לכל חלל. שטיחים, ווילונות, חפצי נוי, מידוף ועוד להשלמת המראה העיצובי בכל בית חדש.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע