chiddush logo

חיים של משיח

נכתב על ידי טל סייג, 6/3/2022

 "חיים שאל ממך..." כ"א, ה':

 

ידוע שהעניין נסוב על בקשת משיח לקבל חיים מהשם ודע שמשיח עתיד יום יבוא אחד להיות בשר ודם ילוד אב ואם תוצר טיפה סרוחה עפר רימה ותולעה נאד מלא צואה ודם בעלמא דשיקרא משחא דחיוויאה, - כמו כול בר ישראל זכר צאצא זרע אברהם יצחק ויעקוב וגריהם וגרותיהם.

 

וככזה הוא יצטרך בעולם הזה לנהל ולחיות לעצמו חיים רגילים ופשוטים ככול האדם עם כול תפקודי החיים הבסיסיים הנדרשים כאדם בישראל אכילה ושתיה והתפנות גזיזת צפורניים ושערות מקלחת ותקינות המלבושים כלומר בקיצור חיים פשוטים שאלנו ממך ועולם כמנהגו נוהג ושלא ישתנה שום דבר ממנהגו של עולם ואין בין העולם הזה לימי המשיח אלה שיעבוד מלכויות/גלויות.

 

לכן בעבודתינו קמיה משיח יש לעזור לו שתתגשם תפילתו זו בתהילים צריך להתפלל עליו שיזכה לחיים השפויים והנורמאליים והרגילים והמציאותיים שהם נחלת כול יהודי ויהודייה, וכשמגיע לפרקו להתחתן עם אישה ולהוליד ילדים וילדות ולנהל בית משפחה וחיים מסודרים ותקינים ונורמאליים וכול זה צריך מצד ישראל הרבה תפלות עליו שלא ישבשו לו את כול אלו המדומיינים שחושבים שהמשיח צריך להיות איזה שהוא עניין מנותק לחלוטין מן המציאות ומעופף אלה ליישב את עניין משיח בכלים דמציאות מיושבים ותחתונים ביותר ושקולים לחלוטין השם יזכנו על דבר כבוד שמו.

 

"תא החי", - גימטרייה משיח בן דוד 424 כי רובד התא החי הוא הבסיס לקיום משיח בן דוד וכול העיסוק בגנוטיף ובכרומוזומים והאללים של גרעין התא החי הוא בעצם העניין של משיח בן דוד שיהיה כלול מכול המוצאים והעדות וציבעי העיניים שער ועור וכול הסממנים החיצוניים האלו, וכול הסממנים החיוניים בפנימיות של גם חוכמתיות וגם בינתיות.

 

וזה מה שמשיח בן דוד נקרא צמח כי רובד התא החי קיים בהשתכללות בקדמון עוד מהיבראות הצמחים שגם כבר להם יש רובד תא חי וצורת הגרעין של התא החי הוא כשמסתכלים עליו בעין מזויינת כצמח קטן בתוך גוף הקיים החי וזהו עניין בעצם של חיים שאל ממך.

 

משיח זכה להתפלל את התפילה הזו ליפני מתן גזר הדין ולכן על משיח בן דוד לא יכול שום ארמילוס רשיעא ושום שירון רשיעא ולא יכולים שום גוג ומגוג ומדבר העמים והענן פולטם וכול המדרשים האלו כי על תפילות שנענו על ידי השם יתברך לפני מתן גזר הדין שטן שטני השטנים גם לא יכול ומשיח בן דוד פעל בהמתן גזר הדין שיהיה אי אפשר ולא יכולים לקפד חייו במיתה משונה בקיצור ימים וזה מעלתו של משיח בן דוד.

 

כי משיח הוא ניצוץ של יעקוב אבינו שנולד בשנת א"ל * חיים = 68*31=2108 לפיכך הוא בעיקר ובהכרח העיניין של חיים ופחות של עינינים שוליים יותר.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע