chiddush logo

הנה כמה דרכים פשוטות לשדרוג עיצוב הבית

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 7/3/2022

 הכי בבית בעולם

הבית האהוב שלנו הוא ללא ספק המקום הכי נעים עבורנו בעולם. בבית אנחנו מוקפים בבני המשפחה שאנחנו אוהבים ואוהבים אותנו, בספרים שאנחנו אוהבים, בתחומי העניין שלנו וחשוב לא פחות – בזיכרונות שילוו אותנו עוד הרבה שנים. עיצוב נכון של הבית האהוב משמעותי לא רק בשעות האירוח המהנות עם חברים ומשפחה, אלא דווקא גם לימים השגרתיים בהם אנחנו חוזרים מותשים מהעבודה או הלימודים. בשביל לעזור לכם לשדרג את עיצוב הבית בקלות ויעילות, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שאולי יתנו לכם השראה.

סט מפנק למטבח
כל אחד יודע שהמקום הכי מפנק וחם בבית האהוב עלינו הוא ללא ספק המטבח. שימוש במוצרים איכותיים במטבח משדרג לא רק את עוצמת הטעמים שהשף הביתי מצליח להוציא מהמצרכים, אלא גם את חווית הבישול כשלעצמה. באתר "חלום חרוט" תוכלו למצוא מבחר אדיר של מוצרי מטבח מעץ איכותי בעיצוב אישי – החל מסט כפות עץ וקרשי חיתוך חזקים ועד למטחנות מלח ופלפל, מעמד השחזה לסכינים ועוד.

תתחדשו בשלט כניסה חדש
למרות מה שהרבה אולי חושבים, שלט כניסה יוקרתי לא רק משמעותי עבור הקלה בזיהוי הדירה שלכם עבור אורחים שבאים לבקר. למעשה, שלט הכניסה לבית האהוב שלכם הוא הפריט הביתי הראשון שאתם רואים בכל פעם שאתם שבים הבייתה. השקעה בשלט כניסה איכותי יהפוך את הכניסה לבית האהוב שלכם לחוויתית ונעימה כל פעם מחדש ותגרום לכם להרגיש בבית עוד לפני שהכנסתם את המפתח למנעול.

תקנו מדף ספרים איכותי
הספרים האהובים שאנחנו נהנים לקרוא הם ללא ספק פריטים ייחודיים בעלי אופי. שילוב של ספרים בעיצוב הבית לא רק ישפר את עיצוב הבית נראותית אלא גם יוסיף לו נופח ייחודי שנוגע רק לנו. על מדף הספרים החדש שלכם תוכלו למקם ספרים שנהנתם לקרוא שוב ושוב, ספרים שמלווים אתכם כבר תקופה או לחילופין – ספרים שאתם עוד מתכננים לקרוא. למרחיקי לכת – אם יש לכם כמות נאה של ספרים, תוכלו גם להתפנק בכוננית ספרים רצינית, שתוכל לאכלס את כל הספרים שלכם.

תשלבו תמונות של זיכרונות מתוקים
בסופו של דבר, מה שהופך את הבית שלכם למה שהוא, הוא האנשים שחיים בו. בשביל להפוך את הבית שלכם להכי מיוחד שיש, תיזכרו באנשים המופלאים שגרים בו. תמלאו את הבית בתמונות של קרובי המשפחה, שמזכירים לכם רגעים מתוקים שעברתם ביחד עם השנים. תוכלו לצרף גם ציורים או יצירות אומנות של הילדים, מזכרות ששמרתם לאורך הדרך ובמילים אחרות – כל אותם דברים מיוחדים שהופכים את המשפחה שלכם למופלאה בדיוק כפי שהיא. שיהיה לכם הרבה בהצלחה ותתחדשו!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע