chiddush logo

יום הנישואין הגיע? אלו כמה רעיונות למתנה נוגעת ללב

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 7/3/2022

 אוהבת אותך יותר מכולם

אישתך האהובה מכירה אותך יותר מכולם וליוותה אותך כבר שנים ארוכות בצחוק, בבכי ובהרבה התרגשות. בשגרה אתם מתעסקים בגידול הילדים, בעבודה ובמלאכות היומיומיות ולמרות שאתם מאוד אוהבים – לא תמיד מוצאים את הזמן להגיד תודה. יום הנישואין שלכם זאת הזדמנות מיוחדת לזכור ולהזכיר לאשתך עד כמה מיוחדת ואהובה היא על ידך ועל ידי כל הסובבים אותה. בשביל לעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שאולי יוכלו לעזור. בהצלחה!

מתנה בעיצוב אישי
אם אתה רוצה ללכת על מתנה שהיא לא רק אלגנטית ויפה אלא גם כזו שמביעה את ההיכרות העמוקה שיש לך עם אשתך האהובה – למה שלא תלך על מתנה בעיצוב אישי? חנויות אינטרנטיות רבות בינהן "עדן מתנות" מציעות למכירה מבחר אדיר של מתנות שתוכל לעצב לגמרי לבד עם כיתוב או תמונה שאתה אוהב – החל מארנק, כיסוי לטלפון ומחזיק מפתחות ועד לתכשיטים, מנורת לילה ועוד! באופן כזה תוכל להביע את ההיכרות העמוקה שלך לא רק באמצעות בחירת המתנה אלא גם בחירת העיצוב שלה.

מתנה שנוגעת לזיכרון מתוק
יום הנישואין זאת הזדמנות מצוינת להיזכר בתחילת הקשר המופלא שלכם. לכבוד היום החגיגי, תוכל להעניק לאשתך האהובה מתנה שקשורה לתחילת הקשר הרומנטי שלכם – לדרך שבה הכרתם, לדייט הראשון ואפילו לחופשה בלתי נשכחת שעד היום אתם זוכרים. הזיכרון אליו תתייחס יכול להיות רומנטי, משעשע או משמעותי – כל זיכרון משותף הוא מרגש.

מחווה רומנטית מקסימה
מחוות רומנטיות לעד יצליחו תמיד לעשות הרבה שמח על הלב ולא סם – מדובר בדרך פשוטה ונעימה במיוחד להראות עד כמה אתה אוהב. לכבוד יום הנישואין תוכל להביא לאשתך זר פרחים, בלונים, דובי גדול ופרוותי ואפילו חבילת שוקולדים יוקרתית.

מתנה שנוגעת לתחום עניין
יום הנישואין אמנם נוגע בקשר המשותף שלכם ביחד אבל גם חשוב לא פחות – לאופן בו שניכם מעודדים זה את זה להתקדם בדרכם האישית. לכבוד יום הנישואין תוכל להעניק לאשתך מתנה שקשורה לתחום עניין שהיא אוהבת – ערכת ציור, כלי נגינה חדש, ערכת סריגה או כל דבר אחר שעולה על דעתך.

אל תשכח גם לכתוב ברכה
כבודן של המתנות עומד כמובן במקומו, אבל ישנן תחושות שמעשים לא יוכלו להביע אלא רק מילים. לכבוד יום הנישואין שלכם חשוב שתקדיש זמן לכתוב כמה מילים לאשתך האהובה. תזכיר לה זיכרונות מיוחדים שעברתם ביחד, את הדרך המופלאה שאתם עוד עתידים לעבור וכמובן – עד כמה אתה אוהב ותמיד תאהב אותה. את הברכה תוכל להעניק לצד המתנה, להקריא ואפילו, להביא במכתב רומנטי במיוחד. הברכה לא חייבת להיות ארוכה או סוחפת, אלא כנה ואישית – כל עוד מדובר בתחושות הכנות שאתה רוחש כלפיה, הברכה תהיה מרגשת ונוגעת ללב. בהצלחה!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע