chiddush logo

שירות החלפת מצבר עד הבית

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 17/6/2022

מצבר הוא האחראי האולטימטיבי להתנעת הרכב והבאתו למצב של מוכנות לנסיעה. מצברים לרכב מהווים נקודת מפתח חיונית לתפעול סדיר וטוב של הרכב, והם פועלים ללא שום קשר לתנאי מזג האוויר, חום קיצוני, גשמים חזקים או פעולות מצדו של הנהג. כל נהג מכיר את התנועה הפשוטה והקלה של סיבוב המפתח בחור המתנע, אך פעם בכמה זמן נבחין בכך שהיד שלנו נשארת במצב של התנעה הרבה זמן בלי שיקרה דבר. אחרי הכל, מצבר כמו שאר הרכיבים של הרכב, אינו מחזיק זמן לנצח.

מה התדירות של החלפת מצבר לרכב

הצורך להחליף מצבר לרכב יכול להיות תלוי בצורה הנהיגה שלכם, מה סוג ודגם הרכב, כיצד הם הרגלי הנהיגה שלכם ועוד אלמנטים נוספים שיכולים להשפיע. בדרך כלל, החלפת מצבר לרכב צריכה להיעשות פעם בארבע או חמש שנים. היום נהוג להחליף מצבר של רכב במקום לתקן אותו, בשל המורכבות של התרכובת הכימית הפנימית ממנה הוא עשוי. לכן, ארבע או חמש שנים זה הזמן הממוצע והסביר ביותר להערכה כי מצב המצבר הופך להיות רעוע ולא בטיחותי לשימוש.

דברים שמשפיעים על מצב המצבר לאורך זמן

אמנם, בגלל הייחודיות והשוני של ההרכב הכימי הפנימי של כל מצבר מכל דגם וסוג, דברים יכולים להתרחש לפני הזמן הצפוי. המצבר עלול לאבד מהאפקטיביות שלו עוד הרבה לפני שנגרמות להן ארבע שנים תמימות מאז החלפתם אותו, וסימנים מסוימים יכולים להעיד על כך.

אם אתם צריכים או שהגיע הזמן להחליף מצבר, כדאי לכם מאוד לקרוא לשירות החלפת מצבר עד הבית. אתם לא יודעים אם באמצע הדרך הרכב שלכם ייתקע מבלי יכולת להניע אותו הלאה!

בדיקה של מצבר ובמיוחד הגיל שלו חשובה ביותר במיוחד כאשר אתם רוכשים רכב יד שניה. עד שאתם מוציאים לא מעט כסף על רכב אחר, כדאי מאוד לבדוק שהשמחה שלכם לא מהולה בתסכול ומטרד נוסף. שימו לב שאתם לא מרגישים בעיכוב בזמן ההתנעה, שאתם מרגישים כי לוקח שניה מאוחר יותר להתניע את המצת של המצבר.

לפני שאתם קוראים שוב לשירותי החלפת מצבר עד הבית, כדאי מאוד שתסתכלו על הרגלי הנהיגה שלכם. זכרו כי  נסיעות קצרות למדי, חניה ממושכת לזמן רב וחוסר פעילות של הרכב יאיצו את קצב השחיקה וההרס של המצבר. גם אם אתם לא נוהגים ברכב למשך כמה חודשים, כדאי מדי שבוע להתניע את הרכב על ניוטרל לכמה דקות כדי לתחזק אותו.

שירות מעולה בהחלפת מצברים לרכב

יכול להיות שיש לכם רכב מעולה עם כל האבזור החיוני והחדיש, אך בלי הצטיידות של מצבר חזק ואיכותי שיאפשר התנעה נאותה של המנוע למשך שנים חווית הנסיעה שלכם תהיה לוקה בחסר. הזמינו עכשיו החלפת מצבר עד הבית ותהנו משירות מעולה של החלפת מצבר מהדגמים הכי טובים שיתאימו לרכב שלכם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע