chiddush logo

תיקון חטא בר כוזיבא שבדור

נכתב על ידי טל סייג, 1/3/2024

"אף זנחת ותכלימנו ולא תצא בצבאותינו", מ"ד, י':

"הלא אתה אלוקים זנחתנו ולא תצא אלוקים בצבאותינו", ס', י"ב:

"הלא אלוקים זנחתנו ולא תצא אלוקים בצבאותינו", ק"ח, י"ב:

 

אלו שלושת הפעמים שמופיע העניין הזה בתהילים ועל שלושת הפסוקים האלו הצטער בר כוזיבא שהם חזקה בתהילים על העניין הזה, - ונקוש בהם ונכשל בהבנתם ועתה נסביר העניין בעמקות כדי שלא ניפול בדורנו יותר לטעותו של בר כוזיבא:

 

מידת אלוקים היא עמוד השמאלי ושמאל כידוע במפה הפוליטית הוא פאצאפיסט אנטי לוחמני רודף שלום ולא מתאווה כלל וכלל ללוחמנות כי ימין השם יתברך בורא עולם הקדוש ברוך הוא נקראת "א – ל" ולא אלוקים והיא עמוד הימני ומטעם זה הוא כן יוצא למלחמות אך מטעם שמאלי לא וגם מטעם אמצעי הנקרא הוי"ה הוא קצת יוצא למלחמות כי בולל בתוכו קצת עמוד הימיני אך מטעם שמאלי לחלוטין כמו שמופיע שם הוא כלל וכלל טהור עיניים מראות ברע ושונא כל הרג מתוכנן ומאורגן וסידרתי והמוני של בני אדם יהיו הרשעים הכי גדולים ושאינם ישראל צוררי ישראל הכי גדולים כי הוא מתעב את כול הז'אנר הזה הנקרא מלחמה וכלי נשק וקטטה בכלל.

 

לכן כשרוצים ניצוח במלחמותינו וקרבותינו נגד המיצריים אותנו והצוררים אותנו יש לבוא אליו בשם הוי"ה וא – ל, וכן גם אדנות או צבאות, - ולא בשם אלוקים וגם לא באופן "אתה" אלה הוא הוי"ה יהיה בעזרתם של כוחות הבטחון שלנו העומדים על משמר ארצנו צבא משטרה מאבטחים וכוחות בטחון אחרים למינהם השם יחזק ידם.

 

ותצא לשון יציאות להתפנות לגדולים ולכן זה מופיע דווקא במזמורים 44,60,108 שכן 44 גימטרייה ילד שצריך להקפיד על הנקיות מילדות ו60 גזרת ה60 שנה על ארץ הקודש שאחת ל60 שנה יש בה בצורת אך כשעושים מה שצריך עם הלמטה כלומר נקיות אחוז סופם בתחילתם נעשה מה שצריך עם הלמעלה והשמיים יתנו גישמם כי אפשר באמת לבטל בקלות את גזרת ה60 שנה על ישראל אם רק כול ישראל החיים בארץ ישתדלו בנקיות הכרס התחתון כי כרס התחתון זה זבולון לחוף ימים והמטר בא מאידוי הימים וכשכרס התחתון של אומה מסויימת נקי הימים השולחים אליה ענני גשם מתאדים ויוצרים בשביל הארץ הזו שבה הם שוכנים משקעים וענני גשם ושקע ברומטרי ובמזמור 108 כי זה חק כי התפנות קרוב הוא מאוד להיות לא מצווה והוראה אלה חוקה חקקתי גזרה גזרתי ואין לך רשות להרהר אחריה.

 

בצבאותינו אנחנו לא צריכים את הקדוש ברוך הוא האהוב והחביב הטוב והמיטיב שהוא רק ברכה וטוב וקדושה וחיים ששונא כול מוות שהוא בעולם אלה ספסר נימהר שלו מלאך מוות מיוחד תקין דקדושה, תקין לחדא כדקא יאות כדבעי שתיקנו משה ודוד כי גימטרייה משה דוד = שטן = מלאך המוות ומושה רבינו ע"ה חקק את השכלים של זה ו"ממגד גרש ירחים", - מגד = מג"ד כלומר ראשי תיבות צבאיים של - "מפקד גדוד", - שהוא בצבאותינו בדרך כלל דרגת סגן אלוף או אלוף מישנה או תת אלוף שהוא הדרג הפיקודי המונחה מהמיפקדה העליונה לתת את הוראת ההרג כלומר רשות בידי בתי דינים של ישראל לדון נפשות על בני נוח רשעים צוררי ישראל בפועל אויבים מובהקים תוך הקפדה על טוהר הנשק וקוד אתי ולא פשעים נגד האנושות ולא רמיסת זכויות אדם ואיתפשטותא דרוח מושה רבינו מנחה אותם לשיקול דעת תקין ונכון ואמיתי ויישוב דעת וכובד ראש בהחלטות הפיקודיות שלהם ובשיקולים הצבאיים איסטרטגיים טקטיים שלהם המיבצעיים, - בחינת עיניין דעת תחתון דהוד תחתון, - ועל פי כללים אלו דוד עושה עם צבאותינו דין אדמוני דקדושה על פי בתי דינים שלנו ושלוחי הבית דין של דוד חיילינו מוציאים את פקודות ההרג או הניטרול או ההסגרה למאסר לעצירים ביטחוניים, - מהכוח אל הפועל והשם עוזר בכך רק דרך שליח מלאך מוות מתוקן מיוחד וקדוש מאוד.

 

כי כשכלי חיצון דיסוד שמור משבירת הכלים של הדלפת הטיפי הבהיר לא במקום כסותא דנוקבא השם עושה לנו ניסים אותות מופתים פלאות ונוצח לנו מלחמות ויוצא בצבאותינו כמו שכותב שם בריש המזמור על הקדמונים שהיו שמורים בכך ללא דופי אך בדורות האלו שלא שמורים בכלי חיצון דיסוד השם לא יוצא בצבאותינו מצד שני כשכלי פנימי תיכון דיסוד שמור חרף רוח העועוים המודרנית השוררת פה בעולם שמעכירה את כול הכלי יסוד וישראל פורקים את העכירות והעשנים האלו דרך שבירת הכלים בכלי חיצון דיסוד של הדלפת הטיפי הבהיר לא במקום כסותא דאיתתא כדי שישתמר כלי פנימי תיכון של יסוד נקי ומצוחצח – מתברכים ההישתדלויות הטיבעיות בדרך מנהגו של העולם ונוצחים בקרבות צבאותינו בדרך הטבע.

 

ואלוקים הוא בעל היכולות והכוחות כולם בלי יוצא מן הכלל כלל וכלל על כן יש לו הכוח והיכולת להיות גם לא יכול ותקיפה דעתו של השם שדברים כאלו הוא לא יכול בכלל ולכן הוא לא יוצא בצבאותינו כי הוא היחליט מזמן כבר לא להיות יכול בכלל לזה ואין מה לבקש ממנו את זה בכלל כי זוהי גזרה קדומה אצלו וחזור לאחוריך כי שתוק כך עלה במחשבה ורב לך, - אל תוסף דבר אלי בדבר הזה עוד, שאף למטה ופחות ומתחת לבילתי קיימת שם אצלו ובשורשו ובימקורו היכולת והכוח לצאת בצבאותינו ולעזור בדברים כאלו כי ליפני שהוא בעל היגולות ובעל הכוחות כולם הוא תקיף ותיפה דעתו לא להישתתף בעיסוק המכוער הזה והמגעיל הזה של מכת חרב איש ברעהו אז הוא לא יכול ואין לו כוח לזה בכלל, - ומה שלא נוכל לעשות בעצמינו אף אחד שמה למעלה לא יעשה בישבילנו כי אלוקים לא קיים שמה למעלה משום סיבה בישביל להרוג בני אדם, כי האלוקים ששמה למעלה אלוקי אברהם יצחק ויעקוב הוא לא דבר שנועד להיות עויין בני ובנות אדם וחווה באשר הם בלי יוצא מן הכלל כלל וכלל אפילו שאינם ישראל רשעים צוררי ישראל וזוהי אמת שבהקה"כ ההקהכ"י ההקהכי"ם.

 

הדבר הלא חשוב ולא משמעותי ולא יקר ולא נחפץ ולא נחשק ולא ניצרך ולא מועורך הזה של להרוג ולירצוח אנשים מכת חרב איש ברעהו שדה המילחמה אין השם יתברך מצוי בו וזה מה שראה התהילים הקדוש שבשדות המילחמה בין של ישראל בין של הגויים אין השם מצוי אף למטה ופחות ומיתחת לבילתי קיים ומותפס ומושג ומוגע לחלוטין ורק שר מגיד קומה ממונה ריבון שליט של אומת ישראל מכוח עולם התורה והתפילה והמיצוות שערבים את ציבאותינו יוצא לינצוח לנו במילחמות שישראל עוסקי התורה והמיצוות והברכות והחסדים והצדקה והגמילות חסדים ועזרה לזולת ותפילה ערבים את זכויותיהם לניצוח המילחמה וזה מקים שר שנוצח מילחמותינו.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע