chiddush logo

הדרך להשקיע בישראל

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 24/5/2024

ישראל הינה מדינה המתפתחת בקצב מהיר וללא עצירה. נראה כי עם כל שנה שחולפת קצב הבנייה בארץ רק הולך וגובר כשהוא מביא איתו יותר ויותר אפשרויות בנייה מסיביות וסגנונות בנייה חדשניים.

מי שמבין כי קצב הבנייה רק הולך ומתגבר, יודע להשקיע במקומות הנכונים ולהפוך את מגוון אפשרויות ההשקעה לרווחיות ומניבות גם באופן פרטי. הבחירה באפשרויות ההשקעה הרבות הינה זו המאפשרת לאנשים פרטיים לא רק למנף את הכסף שלהם, אלא לא פחות חשוב מכך – להיכנס לתחום סופר רווחי בעל תשואות מניבות לאורך שנים.

השקעות חכמות במתחמים עירוניים

בנייה עירונית אינה כבנייה מסחרית או בנייה תעשייתית. הצורך להתחשב בתנאים הסביבתיים מביא איתו את ההכרח לעשות שיקולים מקצועיים חכמים וכן את ההכרח להיוועץ באנשי המקצוע בתחום. קבוצת רפאל נדל"ן מציעה ומנגישה לרבים את האפשרות להשקיע בחכמה תוך סיוע של אנשי המקצוע המנוסים ביותר בענף.

השקעות עירוניות מהוות אמנם את העיקר בבנייה ובהתחדשות העירונית ועם זאת, בלא ייעוץ של אנשי מקצוע, מהנדסים, אדריכלים ומומחים אחרים בתחום – כמעט בלתי אפשרי להגיע לתוצאות הרצויות וכן להתקדמות כלשהי בתחום.

היוועצות באנשי מקצוע מנוסים מתאפשרת כאשר עובדים בשיתוף פעולה. שיתוף הפעולה עם כרישים בתחום כמו מומחים העובדים בקבוצת רפאל נדל"ן הינו הצעד הראשון המהותי והחשוב ביותר לקראת הצלחה מעשית של ממש.

הבחירה לפעול בחכמה משתלמת בשלבים מאוחרים יותר כאשר ההשקעות כבר מתחילות "לרוץ" ויש הרבה יותר על מה לפקח. כל אחד מהשלבים הראשוניים יכול להיות מבלבל אולם הוא הרבה יותר מבלבל כאשר יש מגוון רחב של שיקולים המשתלבים בתהליך.

בחירה חכמה מתחילה במחשבה חכמה

הרבה לפני שעושים צעד כלשהו בתחום ישנה חשיבות בלתי מבוטלת לחדר שוק. חשוב להכיר את הקבוצות השונות הפעילות בתחום הנדל"ן ולבחון את ההצלחות הקודמות של כל קבוצה. מי שמכיר את שוק הנדל"ן לעומק יודע כי מדובר בשוק אימתני הכולל בתוכו אינספור גופים ובעלי עניין שונים שלכל אחד מהם אינטרסים שונים וכן דרכי פעולה מגוונות.

אין ספק כי הבחירה ביצירת מינוף והשקעות מקצועיות הינה בחירה בעלת השלכות ואחריות. בשנים הבאות לאחר ההשקעה הראשונית תהיינה לא מעט התפתחויות אותן לא תמיד ניתן לראות מנקודת הפתיחה.

משום שמדובר בשלבים ראשוניים ביותר ומרבית המשקיעים המצויים בתחילת דרכם אינם מנוסים בתהליכים ההמשכיים או בהשקעות מסיביות המתייחסות להיקפים גדולים של בנייה, יש צורך בקיומו של גוף המהווה "גב" עבור המשקיע הפרטי ויכולת לעשות את המקסימום במקרה של משבר, האטה במשק, בעיות פוליטיות המשפיעות על הבנייה, בעיות הנדסיות כאלה ואחרות וכן התפתחויות שונות מבחינה כלכלית המשפיעות גם הן על הפרויקט.

כאשר מדובר בקבוצת רפאל, אין ספק כי הבחירה באנשי מקצוע מנוסים בהשקעות מוכיחה את עצמה ומהווה רווח משמעותי לשנים רבות.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע