chiddush logo

סדנת שוקולד – הבילוי המושלם לכל אירוע

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 26/1/2017

מארגנים אירוע ולא יודעים איזו הפעלה להזמין? סדנת שוקולד – ההפעלה שהופכת כל אירוע למצחיק, אינטימי, מרגש ו... טעים.

למה דווקא סדנת שוקולד?

כי בסדנת שוקולד יש את כל מה שצריך כדי להפוך כל אירוע למוצלח באמת:

·         גיבוש – בסדנת שוקולד אמנם כל אחד יוצר את המתוקים שלו, אבל בעצם כולם עובדים ביחד. המנחה של הסדנה מתבל/ת את ההסברים בבדיחות ובסיפורים מעניינים, וכולם מתייעצים זה עם זה ועוזרים אחד לשני.

 

·         למידהסדנת שוקולד אמנם לא תלמד אתכם להיות שוקולטיירים, אבל היא בהחלט תאפשר לכם לקבל הרבה מאוד טיפים לעבודה עם שוקולד. כשתחזרו הביתה תוכלו ליישם את הטיפים הללו גם כדי ליצור את המתוקים שיצרתם בסדנה, וגם כדי ליצור מתוקים חדשים – כשאתם מיישמים את מה שלמדתם במהלכה.

 

·         פעילות שמגיעה עד אליכם  – היום אפשר למצוא סדנאות שוקולד שמגיעות אליכם, כך שאתם אפילו לא צריכים ללכת רחוק כדי לחגוג את  האירוע שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחפש סדנת שוקולד ניידת, להזמין את החברים וליהנות מפעילות מתוקה ומיוחדת.

 

·         משהו מתוק לקחת הביתה – סדנת שוקולד מאפשרת לכל המשתתפים לצאת מהאירוע עם כל המתוקים שהכינו בעצמם. והרי, אין כמו לחזור הביתה עם הפתעות מתוקות משוקולד, כזאת שלא אף אחד אחר הכין אלה אתם עצמכם – בעבודת יד.

סדנת שוקולד - לא לילדים בלבד

אמנם, סדנת שוקולד לילדים היא בהחלט פעילות מרתקת שמשאירה אותם עם טעם של עוד, אבל סדנאות שוקולד אפשר להזמין גם כשמארגנים אירועים למבוגרים.

למעשה, סדנת שוקולד מתאימה לכל אירוע, ולכל גיל. אפשר להזמין סדנת שוקולד ליום הולדת גם של מבוגרים, כי יום הולדת שוקולד אפשר לחגוג גם כשכבר לא ילדים; בנוסף, אפשר להזמין סדנאות שוקולד למסיבת רווקות או רווקים, הפעלה של שוקולד כיום גיבוש לעובדים, סדנה כהפעלה לבת מצווה ובעצם – גם סדנת שוקולד ל"סתם" מפגש של חברים.

אז אם אתם מחפשים הפעלה מתוקה לאירוע, תרתי משמע, סדנת שוקולד מקצועית היא ללא ספק הבחירה הנכונה עבורכם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע