chiddush logo

איתור נזילה? גלו את הדרכים לאתר נזילה בקלות!

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 11/4/2018

בשנים עברו איתור נזילה היה מצריך שבירה של קירות, הרמת מרצפות, בדיקה של מערכות הדוודים והביוב, כמו גם חפירה עמוקה את תוך המבנה.

עם זאת כיום איתור נזילות מתבצע בקלות על ידי טכנולוגיות ושיטות מתקדמות לאיתור מקורות הרטיבות והמים.

אבל אילו שיטות ישנן לאיתור נזילה? ועל ידי מי מתבצעת העבודה? כל המידע בהמשך.

מערכת גילוי אקוסטית – אחת המערכות  המתקדמות לגילוי נזילות היא מערכת גילוי אקוסטית. באמצעות מערכת זאת ניתן לעקוב על דיי קור אחר מקור הנזילה, תוף שתהליך האיתור נעשה באמצעות סטטוסקופ. בכך קל יותר לאיש המקצוע לאתר את הנזילה תוך האזנה אל מקורות המים והבנה של היכן עוברת מערכת אספקת המים כאשר הנחת הסטטוסקופ מתבצעת על  גבי הקירות או על גבי הרצפות.

איתור נזילות באמצעות מצלמה – מצלמה תרמית הינה דרך נוספת לאתר נזילות, כאשר באמצעות מצלמה מסוג זה  יכולים אנשים המקצוע לאתר מקומות חמים וקרים ולסמן אותם ובכך להבין מהו מקור הנזילה. המצלמה אשר מוחדרת אל הקיר או אל הרצפה, ומשם באמצעות צבעים יכולה המצלמה להתריע על מקור הנזילה וזאת באמצעות צבעים כחולים וסגולים באזור קר, וגוונים אדומים וכתומים באזור חם.

איתור רטיבות ונזילה באמצעות גלאי לחות – דרך נוספת לאתר נזילות וגם לאר רטיבות היא באמצעות גלאי לחות. הגלאי בודק את רמת הלחות הנמצאת בית או בכל מבנה כאשר מאותת לאיש המקצוע אודות מקור הנזילה כאשר בכך ניתן להבין האם הנזילה מגיעה מהרצפה, מהקיר, מאריחי הקרמיקה או אפילו מהגג ומהחלונות. בכך ניתן לבצע איתור נזילות מבלי להרוס קירות ואלמנטים ברחבי המבנה.

איתור נזילות על ידי גז – דרך נוספת לאתר נזילות היא על ידי מכשיר המפיץ גז שאינו מסוכן. איתור מסוג זה נעשה באמצעות מכשיר איתור המופעל על ידי גז המסייע בזיהוי דליפות או פיצוצים בצינורות. באמצעות הגז ניתן לאתר את מיקום הנזילה והצנרת, ולאחר מכן איתור המקום שאיליו נשאבים המים מהצנרת.

מי מבצע את האיתור?

איתור נזילות מתבצע באמצעות אנשי מקצוע וחברות המתמחות בתחום. כאשר אתם בוחרים את איש המקצוע הנכון: בחרו באנשי מקצועי אשר בחברתם גם מהנדסים שיכלים לבצע את כלל הבדיקות המתקדמות לגילוי נזילות.

לפרטים נוספים: http://www.xn--4dbkadncv3a5esah.co.il 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע