chiddush logo

רעיונות לערב גיבוש חוויתי ובלתי נשכח

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 21/10/2018

ערב גיבוש נועד ליצירת צוות מלוכד המסוגל להתמודד בהצלחה עם אתגרים ומשימות בעבודה ומחוצה לה. מטרת ערב הגיבוש היא ליצור הכרות מעמיקה בין העובדים, להעניק הפוגה קלה מהעבודה השוחקת וממשימות היומיום ולאפשר לעובדים ליהנות ולבלות יחד מחוץ למשרד. כדי להפיק ערבי גיבוש מוצלחים ומהנים מומלץ לפנות לחברה מקצועית ומובילה בארגון ימי כיף וגיבוש לעובדים, את הפעילות ניתן לקיים כל השנה, במשרד, במקום סגור וממוזג, בפארקים ובחיק הטבע.

יש מגוון רעיונות לערב גיבוש עבור עובדי החברה, אך חשוב להתאים את הפעילות למאפייני העובדים ולמטרות הארגון. חברה מקצועית להפקת יום כיף או יום גיבוש לעובדים מציעה מגוון אטרקציות ופעילויות מקוריות ומעניינות, במיקומים שונים ברחבי הארץ, וללא מגבלת מספר המשתתפים.

איזה פעילויות גיבוש מתאימות לעובדים שלכם?

אם גם אתם מתכננים להפיק פעילות גיבוש לצוות העובדים עליכם לתכנן את הערב היטב ולפרטי פרטים. זהו תחום מורכב לכן נהוג לפנות לחברה מקצועית הדואגת להפקה מלאה של האירוע והפעילויות לגיבוש הצוות, החברה יכולה לדאוג גם לכיבוד קל, לפינת קפה, לשתייה קלה, לאלכוהול ולארוחות מפנקות עם מנות איכותיות וטעימות.

את הפעילות לגיבוש העובדים יש להתאים למאפייני הצוות והמשתתפים, הפקת ערב גיבוש מחייבת התייחסות לגורמים הבאים:

·         תאריך – כדאי לפתוח יומנים ולבחור מועד מתאים פעילות המגבשת של העובדים, חשוב לוודא כי התאריך אינו מתנגש עם חגים, חופשות, סיום פרויקט חשוב בעבודה וכדומה.

·         מיקום – ערבי גיבוש לעובדי חברות וארגונים ניתן להפיק במקומות שונים ברחבי הארץ, יש לקבל החלטה היכן לקיים את הפעילות, בהתאם לתנאי מזג האוויר, העונה ומגבלות תקציב.

·         סוג הפעילות – עליכם לוודא כי הפעילות מתאימה לעובדים ולמטרות הארגון, יש פעילות אתגריות כמו משחקי o.d.t המסייעים לגיבוש העובדים, אך עלולים לא להתאים לעובדים מבוגרים או בעלי מוגבלויות, כמו כן יש פעילויות המתאימות לימים חמים ויש פעילויות המתאימות יותר למקומות סגורים ומקורים בחורף.

·         ביטוח – חשוב לבדוק האם החברה המארגנת את הפעילויות לגיבוש העובדים מציעה ביטוח ומקפידה על הכללים המחייבים.

·         תקציב – כדאי להגיש למחלקת כוח אדם או למנהל משאבי אנוש תוכנית מפורטת ומגובשת עם רעיונות לפעילויות שונות ועלויות שלהן. לאחר אישור התקציב לערב הגיבוש לעובדים ניתן לתת אור ירוק לחברת ההפקות ולהודיע לעובדים על תאריך הפעילות.

רעיונות מקוריים לערבי גיבוש

כאשר מחפשים רעיונות מקוריים לערב גיבוש לעובדי החברה כדאי להיעזר באינטרנט, אך אין לוותר על ייעוץ מחברה מקצועית בתחום. לחברה המנוסה יש רעיונות רבים, היא תסייע לכם לקבל החלטות נכונות ולבחור בפעילויות המתאימות ביותר למאפייני העובדים ולחזון הארגון. בין הרעיונות הפופולריים לערבי גיבוש:

·         ערב בירה, יין ומצב רוח טוב – ערב מקורי לגיבוש העובדים, במהלך הערב משתתפים בסדנאות אלכוהול חווייתיות ומתמודדים עם משימות משעשות הקשורות לעולם האלכוהול, הערב מתחיל במשחקי חברה והכרות וכולל משימות שונות עם הרבה הומור ומצב רוח טוב לכולם.

·         לילה לבן בחוף הים – ערב מיוחד לגיבוש העובדים בחוף הים או בחיק הטבע, עם מדורה, קומזיץ, אוכל טעים ומשחקים לגיבוש הצוות. אפשר לשלב סדנאות, הרצאה מעניינת ופעילות אתגרית התורמת לגיבוש המשתתפים.

·         ערבי גיבוש בחדרי בריחה – בעשור האחרון הוקמו בישראל מתחמי חדרי בריחה רבים, אפשר לשכור את המתחם לערב שלם לצורך גיבוש העובדים. במהלך הערב המשתתפים צריכים לפתור חידות שונות ולהתמודד יחד בפיצוח כתב החידה כדי להשתחרר מהחדר ולנצח.

·         ערב הומור מגבש – ערב מקורי שכולו סביב הומור ובילוי מגבש, עם או ללא הופעה של סטנדאפיסט. במהלך הערב המשתתפים לוקחים חלק פעיל בפעילויות הומוריסטיות כמו אימפרוביזציה, פנטומימה ועוד. הערב תורם לגיבוש חברתי ומפתח יכולות וכישורים שונים, בן השאר הערב משפר את התקשורת הבין אישית ומסייע לעובדים להכיר טוב יותר אחד את האחר.

·         המירוץ למיליון בשילוב פעילות o.d.t פעילות מגבשת ומרתקת בסגנון תוכנת המירוץ למיליון. המשתתפים מחולקים לקבוצות ועליהם להתמודד עם משימות שונות, הפעילות מתאימה גם לשעות הערב.

·         מסע ניווט עם ג'יפים – מסע ג'יפים מאתגר בחיק הטבע המתקיים בשעות הערב וכולל אתגרים שונים, משימות ומגוון משחקי גיבוש.

יש עוד מגוון רעיונות לערב גיבוש ולימי כיף לעובדים ולקבוצות, לכן כדאי לפנות לחברה מקצועית המתמחה בנושא. החברה תתאים פעילויות ומשחקי גיבוש בהתאם למטרות הארגון ולמאפייני המשתתפים, ניתן להפיק את הערב בכל מקום, וכדי לצ'פר את העובדים כדאי להעניק להם יום חופש מהעבודה למחרת הפעילות. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע