chiddush logo

איך אפשר לקבל הלוואה בקלות?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 6/1/2019

 מי שיודע כי חשבון הבנק שלו מוגבל, מי שסובל מריביות גבוהות בהחזרים של הלוואה שכבר קיימת בחשבון הבנק, ומי שסורב לקבל הלוואה מסניף הבנק שלו - בוודאי יודע עד כמה מסתכל הנושא, ועד כמה ניתן להיות חסרי אונים כאשר לא ניתן לקבל הלוואה בתנאים טובים, או בכלל.

אז מה עושים כדי לקבל הלוואה בקלות? פנייה אל גורמי מימון שונים - יכולה לסייע לכם עד מאד!

אם אתם זקוקים לסכום כסף לכל מטרה, ואתכם נתקלים בסירוב מהבנק שלכם - חשוב שתדעו כי ישנם מספר אפיקים שתוכלו לפנות אליהם למען קבלת הלוואה.

אז למי אפשר לפנות?

חברות חוץ בנקאיות - חברות חוץ בנקאיות המציעות הלוואה לכל מטרה, יאפשרו לכם לקחת הלוואה בצ'קים ללא קשר לחשבון הבנק. חברות כאלה מכילות יועצים פיננסיים אשר באמצעות הייעוץ וההכוונה שלהם: תוכלו להבין איזה סכום כסף כדאי לכם לקחת וכיצד אפשרי וכדאי להחזיר את הסכום לחברה.

עמותותמי שרוצה להוזיל את ריביות ההלוואה שהוא זקוק לה, יוכל לפנות אל עמותות שונות שמקנות מימון וכסף מידי לאנשים הזקוקים לכך. נסו לבדוק אילו עמותות יכולות לספק לכם הלוואה וכיצד תוכלו להחזיר את סכום הכסף שנלקח בצורה המתאימה ביותר להשתכרות שלכם וליכולות הכלכליות שלכם.

קרנות והשקעותמי שמחזיק תיקי השקעות וקרנות נאמנות יוכל לנסות לקבל הלוואה על סמך כספים אלה, או למשוך כסף מתיקי השקעות וקרנות השתלמות. עם זאת לא תמיד מומלץ לבצע את הפעולה, משום שחסכונות והשקעות מסוג זה מבטיחים את עתידכם! לכן חשוב לא לגעת בחסכונות או תיקי השקעות אם עדיין ישנה ברירה או דרך לקבל הלוואה בצ'קים שתתאים יותר לכיסכם.

בני משפחה  - נסו לבצע הלוואה בתוך המשפחה. ברוב המקרים קרובים שיש להם כסף נזיל שהם יכולים להעביר לכם, יוכלו להלוות לכם את סכום הכסף הרצוי, כמובן ללא ריבית או עמלות.

למה צריך לשים לב בעת בחירת מקורות מימון?

כאשר אתם בוחרים מקורות מימון או גופים וחברות שתוכלו לקחת מהם הלוואה, שימו לב כי אתם פונים לחברות לגיטימיות ולא כאלה העוסקות בשוק האפור (מה שיכול לסבך אתכם עד מאד!). בנוסף יש לבצע השוואות ריביות בין מסלולי ההלוואה השונים אשר מוצעים לכם, תוך בחירת תנאי ההחזר המתאימים לכם ביותר.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע