chiddush logo

גרי אלפמון- קורונה, בידוד ואימון הכושר שלכם

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 23/3/2020

 הימים הללו, שבהם רבים כל כך מאיתנו "קשורים לבית, לא יכולים או אסורים לצאת ומבלים זמן רב בחדר סגור או מול אמצעי המדיה השונים, יכולים לגרום לנזק חמור לכושר הגופני והיכולת הגופנית שלנו.

בתור מאמן כושר ובעל חדר כושר בנתניה, ממליץ גרי אלפמון לשמור על שגרת אימונים והפעלת הגוף כמה שניתן. לדבריו של גרי, בוגר הימ"מ ואיש כושר מנוסה כל ימיו, חשוב מאוד לשמור על כושר גופני בכל תנאי חיים שבו נמצאים.

גרי אלפמון מציין כמה וכמה תרגילים שניתן לבצע גם בבית, בחדרים סגורים או במתחמי בידוד שונים. את התרגילים מחלק גרי לשני חלקים עיקריים- תרגילי אירובים, כלומר- תרגילים המפעילים את הלב והריאות ומגבירים את סיבלות הלב ריאה, ותרגילים "אינארובים" שהם תרגילים שנועדו להפעיל את השרירים ולחזק את הכח שבהם. או בשם מקוצר- תרגילי כח.

תרגילים אירובים הם תרגילים שבהם יש מאמץ של הלב- ריצה במקום (להחזיר למילון המושגים את אופני הכושר הישנים), קפיצה, התכופפות וקימה וכדומה...

תרגילים אנאירובים הם תרגילים המפתחים את הכח של השריר- כפיפות מרפקים (כן... אותו תרגיל שנוא מימי הטירונות), כפיפות בטן מכל הסוגים, הרמת משקולות, גם מאולתרות וכדומה...

ביצוע שיטתי של תרגילים כאלו, גם החדר סגור או על מזרון ביתי, יתרום לא רק לשמירת הכושר בימים טרופים אלו, אלא גם יעזור מאוד לשמירה על מצב הרוח החיובי, ולתת מעט "חיות" לכל אחד מאיתנו בתקופה שבה אנו זקוקים לחיות ושמחה יותר מכל... וגם מי שחס וחלילה נדבר במחלה עצמה- הרי שכושר גופני משופר יכול לעזור מאוד בהתמודדות עם קשיים גופניים שכאלה. ככל שתפעילו יותר, אומר גרי אלפמון, כך תרגישו יותר טוב עם עצמכם, עם ה"מצב" ועם הקשיים שהוא מביא.

אז קדימה, קמים עכשיו מהמחשב ומתחילים לעבוד.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע