chiddush logo

התוכחה למודרניזים

נכתב על ידי טל סייג, 23/4/2020

 

התוכחה להתהבלות ברוח העוועוים המודרנית:

 

רוח העוועוים המודרנית אינה מכילה יותר רק שמד נדנוד העבודה הזרה שלהם והאלוקים האחרים שלהם ועבודת הגילולים שלהם אלה גם פריצות ניאוף זימה זנות הפקרות הוללות ערוות אסורות ביאות אסורות והעריות האסורות, כפירה אפיקורסות ואתאיזים חוסר אמונה מוחלט הפך האמונה בשם יתברך ובתורתו וביזוי התורה על ידי המדע, גזענות ועדתיות והתנשאות זולה ונפולה של האדם הלבן על האדם האפילו קצת יותר כהה עור ועל ידי זה פרוד עדתי קהילתי וזירמי בתוך ישראל וזרמיו ופילוגיו.

 

ובעל המאה הוא בעל הדעה והישראל ניזונים בכול העולם כולו בכלל ובארץ ישראל בפרט הרבה מאוד מהמאה של מעצמות האדם הלבן השאינו ישראל ועם המאה הזו באה איתה זוהמת החיוויאי הזו ועץ הדעת רע הזה של כול הדברים הנזכרים למעלה.

 

כול אלו מצריכים הישמרות יתרה מהרוח המודרנית שלא תפגום במהוגנות הבסיסית של היהודי והיהודייה בעריות ובאמונה הבסיסית כנגד הכופרנות בשם ובתורתו ולא בשקר המדע והטבע ושיוויון כול בריותיו כלפיו ללא הבדל מוצא גזע צבע עיניים עור ושער מבטא ושפה כי במקיף הרחוק מאוד כול הגזעים והזנים והמינים של האדם שווים בעיניו בהתייחסותו אליהם לחלוטין ואין אצלו יתברך שום אפלייה והתייחסות מעדיפה לשום ברייה ולא מזלזלת על כול ברייה אלה רחמיו על כול מעשיו וברייותיו בשווה לחלוטין.

 

והתורה הזאת שבידנו, תורת משה לא תהייה מוחלפת חס ושלום בשום מדע וטבע ומציאות ואישושים תצפיתיים אלה אלו יכולים מצד עצמם רק להחרות להחזיק אחרי התורה לאשר אותה בחותמותיה ויישר כוחך שכחם גדול אתה מדע שקיימת דברי חכמים.

 

ולגבי ההפקרות שיהיה ניכר בעולמות המלבוש של הישראל ובלא תתורו אחרי עיניכם והגיפוף והנישוק בפרהסיה וכול הנזילות המזדחלות של תועבות העריות למקומותינו שלא יימצא אצל יראי השם כול אלו.

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע