chiddush logo

שאלה למנעולן בירושלים – עסק שומר שבת יהיה מאובטח יותר בסופי שבוע?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 8/7/2020

ישנם לא מעט עסקים בארץ ששומרים שבת, אנשי עסקים שומרי מסורת רוצים לשמור על המסורת גם אם יש להם עסק פרטי בבעלותם. ואנחנו שואלים האם עסקים שומרי שבת מאובטחים יותר במהלך סופי השבוע או לא, האם למנעולן בירושלים והסביבה או במנעולן מכל מקום בארץ יש יותר עבודה במהלך סופי השבוע או שגם פורצים וגנבים עובדים פחות בימים אלו?

יצאנו לבדוק האם עסקים שומרי שבת צריכים לעבור אבטחה גבוהה יותר מעסקים שפועלים בשבתות וחגים.

בעלי עסקים רבים מודעים לכך שאם הם סוגרים את העסק שלהם ל 48 שעות (לפעמים גם פחות מזה) ואין אף עובד בסביבת המקום, המקום מועד לפורענות, הסיכויים שמקום שכזה יהיה "מזמין" יותר עבור גנבים ופורצים גדול יותר. בתי עסקים שפועלים בשבתות וחגים, ישנה תנועה בבית העסק, ישנם אנשים באים והולכים כל הזמן ולכן עבור פורצים וגנבים "העבודה" תהיה כשה יותר ובעלת סיכונים גבוהים יותר להיתפס. לכן על בעלי עסקים שומרי שבת יש להצטייד באבטחה נוספת.

איך ניתן להוסיף אבטחה ועדיין לשמור על השבת?

עם הטכנולוגיה של היום אין צורך להעסיק עובדים גרים, אין צורך להעסיק יהודים שיחללו את השבת, יש אפשרות נפלאה להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת של היום ולתת לה לעבוד בשבילנו. אתם יכולים להתקין מצלמות אבטחה שיעבדו בצורה אוטומטית מבלי שיד אדם תתערב בתפעול אותן מצלמות.

מצלמות אבטחה לעסק

השימוש במצלמות אבטחה לעסק יכולות להיות עבור שתי מטרות:

האחת להגן על העסק בכל ימות השבוע מפריצות וגנבות, תוכלו להתקין את המצלמות בחצר בית העסק או על קירות החוץ של הבניין. המצלמות מאפשרות פריסה רחבה של צילום, אתם יכולים לצפות בשטח גדול באותה התמונה מה שמקל על השימוש בהן.

השנייה היא לשמור על העסק מפני גנבות פנים ארגוניות, ישנם בעלי עסקים שרוצים לראות את המתרחש מעל דלפק הקבלה או הקופאי/ת, ישנם הרוצים לשים מצלמות נסתרות (רק חשוב לזכור לשים שילוט המתריעה מפני מצלמות סמויות) כדי לפקח על העסק מבפנים וכדומה.

בשני המקרים אתם רוצים לבצע התקנה מקצועית ואיכותית שתגן על העסק שלכם לכל מטרה שתבחרו (כמובן שניתן גם לאבטח את המקום עם כל סוגי המצלמות שהוזכרו).

מי יכול להתקין מצלמות אבטחה?

מנעולנים מורשים יכולים לבצע התקנת מצלמות לבתי עסקים, ניתן לשלב את המצלמות עם מערכות נעילה משוכללות וניתן להוסיפן לבית העסק. שמרו על מקום העסק שלכם גם בשבתות וחגים גם אם אין איש בסביבה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע