chiddush logo

חופש בצפון – רגע של שקט

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 15/11/2020

 מתי בפעם האחרונה נסעתם לחופשה בצפון? לא מצליחים להיזכר? כנראה שעבר הרבה זמן מאז שנתתם לגופכם את המנוחה שמגיעה לו. חופש בצפון הוא הזדמנות מצוינת למצוא רגע של שלווה, להגיד תודה על מה שיש, ולנשום עמוק לרגע אחד.

 

הפוגה בשביל הנפש

כולנו מכירים את זה, השגרה היומיומית שוחקת אותנו, ואנחנו מנסים למצוא איזון בין עבודה, ילדים, לימודים, זוגיות, סידורים, ומטלות בבית. לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו עם הלשון בחוץ, מותשים מהשגרה.

השגרה השוחקת נותנת את אותותיה לא רק על הגוף שנושא בעומס ומתרוצץ, אלא גם על הנפש. בדיוק בשביל זה צריך לקחת רגע אחד של שקט, ולהקדיש את הזמן לעצמכם.

 

מגיע לכם

במהלך היומיום אנחנו עושים המון בשביל אחרים. בין אם מדובר במצוות, או מחוות עבור חברים ומשפחה. מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו בשביל עצמכם? ספא בצפון הוא הזדמנות להטעין מחדש את המאגרים. זו הזדמנות לשים "פאוז", ולעצור רגע לחשבון נפש, התבוננות, והירגעות. תהיו בטוחים, שתחזרו לשגרה הרבה יותר שמחים, רגועים, ומלאי חיים.

 

מה אפשר לעשות בצפון?

אין כמו האווירה הפסטורלית של הצפון, של הטבע היפהפה, ופלא הבריאה. לא פלא שרבים בוחרים לנסוע דווקא לצפון כדי ללכת לספא או לנופש. בספא עצמו ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים, שמשחררים מתח, ומחזירים את הרוח למפרשים. לפני שתגיעו לספא, קראו ע ל הטיפולים באינטרנט, על מנת לבחור איזה טיפול יכול להתאים עבורכם, ולסייע לכם. בסיום הטיפול, תוכלו להנות מארוחת בוקר או צהרים, ולשבת ולאכול בנחת.

 

התנתקו מהמסכים

זה הזמן לעזוב את הטלפון הנייד, ולהקדיש את הזמן לעצמכם, להתמסר לסיטואציה, ולהיות נוכחים בכאן ועכשיו. כולנו מכירים את זה כשאנחנו טרודים בעבודה, ויכולים לאכול ארוחת ערב ובמקביל לחשוב על כל מה שעלינו לעשות, המטלות, האנשים שעלינו לדבר איתם, ועל כל "הקצוות הפתוחים" שהשארנו. לפני שתצאו לצפון, כדאי לבצע את המשימות, לעדכן את הקולגות, ולדאוג שיום החופש שלכם יהיה כמה שיותר חסר דאגות. אם כבר סגרתם חופש בצפון, זה הזמן להירגע באמת, ולהעניק לעצמכם את יום המנוחה.

 

לא רק ספא בצפון – טיול יום

אם כבר נסעתם לצפון, ניתן לשלב את הביקור בספא עם טיול רגלי בטבע, מסעדה, צפייה בשקיעה, וקריאת ספר במקום רגוע. היום המושלם יתחיל בנסיעה בבוקר לכיוון הספא, תוך כדי מספר עצירות בדרך בנקודות עניין, אטרקציות, ותצפיות, לאחר מכן תגיעו לספא, שם תוכלו להנות מהטיפול שקבעתם. לאחר מכן תאכלו ארוחה טעימה ומפנקת. אחרי ארוחת הצהרים, זה הזמן למסלול קצר, תצפית, מרכז מבקרים, אטרקציה ארכיאולוגית בעלת ערך מוסף, ואולי אפילו ציפורים נודדות באגמון החולה. ולבסוף צפייה בשקיעה תוך כדי שיחה נעימה. בסוף היום כשתחזרו הביתה, תוכלו לספר לילדים מה למדתם, היכן הייתם ביליתם, ועל החוויות שחוויתם.

 

קרדיט תמונה: https://depositphotos.com

נופש בצפון של יומיים

בנוסף, תוכלו לשלב עם נופש של לילה או שניים. אם כבר הצלחתם לפנות את ימי החופש מהעבודה, ולמצוא סידור לילדים, כדאי להנות מהחופשה בצפון עד הסוף, ולנצל את הזמן. עם זאת, הלא כולם יכולים לפנות יומיים לנופש. אם אתם יכולים לפנות את הזמן, תכננו לכם טיול של יומיים, הכולל לינה במקום מפנק, עם ערסל, נוף יפה, מטבח עם כלים כשרים, עיצוב נעים, ואווירה טובה ומרגיעה. זכרו שמגיעה לכם ההפוגה הזאת, כדי להטעין את האנרגיה מחדש, לגוף ולנפש.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע