chiddush logo

אחסון אתרים כשר לאתרים דתיים – יש דבר כזה ולמה צריך את זה?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 18/11/2020

לפני שאתם הולכים לבנות בית תצטרכו לרכוש קודם אדמה ועליה לבנות את הבית שלכם (אלא אם כן מדובר בדירה בבניין ששם האדמה היא רכוש משותף של כל דיירי הבניין).

באינטרנט, כדי לבנות אתר תצטרכו לרכוש שטח אחסון אתרים וירטואלי ועליו להקים את האתר שלכם.

השרתים הם חלקי מחשב פיזיים אשר עושים שימוש בקדמה טכנולוגית לקשר בין תשתיות תקשורת ברחבי העולם ובכך מאפשרים לאדם עם חיבור לאינטרנט למצוא את האתר שלכם, היכן שלא יהיה שרת האחסון שלו, ולגלוש באתר, לקרוא בו ועוד.

מבחינה טכנית ניתן להתקין לעתים יותר מאתר אחד בכל חשבון אחסון ולעתים כאשר תרכשו חבילת אחסון מחברת אחסון כלשהי, ייתכן ויהיה מדובר באחסון משותף עם עוד עשרות, מאות או אלפי אתרים אחרים על אותו חשבון וזה עשוי ליצור בעיה.

מדוע חשבון אחסון שיתופי יוצר בעיה ומה הפתרון?

גוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר. כדי להתקדם בגוגל יש לדאוג לפרמטרים רבים. מכיוון שכולם רוצים להיות ראשונים בגוגל יש תחרות גבוהה בכל תחום וכל פרמטר הוא חשוב.

גוגל מייחסת חשיבות רבה לבחירת האחסון של האתר ובמידה ויש בחשבון האחסון אתרים ספאמיים, אתרי בעייתיים או אתרים לא צנועים – גוגל מקשרת אותם גם לאתר שלכם כיוון שאתם יושבים על אותו אחסון.

לכן, כאשר אתם רוכשים אחסון לאתר כשר חשוב לבדוק שאתם מקבלים חשבון אחסון ייחודי משלכם עם IP שונה וc CLASS שונה כדי לא להיות קשורים לאתרים אחרים שאינם שלכם.

אז מהו אחסון כשר?

אחסון אתרים כשר הוא שרת אחסון שאינו כולל אתרים לא צנועים, אתרים המעודדים אלימות, אתרים זדוניים, אתרים בעייתיים, אתרים ספאמיים ועוד. כך שמבחינתכם אתם יכולים להיות רגועים שחשבון האחסון שלכם מתאים לאתר הכשר והצנוע שלכם.

מהו אתר כשר?

אתר כשר הוא אתר שאינו מכיל מידע ותכנים לא צנועים כמו מילים גסות, תמונות או סרטונים לא צנועים ועוד. כמו כן בעלי אתרים כשרים ישימו דגש על שפה מתורבת, על קרבת התוכן לדת ולעתים האתר יהיה מיועד אפילו רק לקהל הדתי. אתר כשר יכול להיות גם אתר שאינו פועל בשבת וחוזר לעבוד במוצאי השבת.

שיווק ופרסום אתרים כשרים:

איתי ורצ'יק מתמחה בבנייה ואחסון של אתרים כשרים ומבטיח לכם חשבון אחסון ייחודי משלכם עם חבילת אחסון שתמצא את כל הצרכים של האתר שלכם, גדול ככל שיהיה, ובניית אתר כשר ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. איתי מתחשב בצרכי הלקוח וכן בביצוע התאמות שונות לקהל הדתי ולרצונות בעל האתר וכן לא יעלה תכנים לאתר לפני אישור הלקוח כדי לוודא התאמת האתר לקהל הדתי. כמו כן איתי מספק גם שירותי שיווק ופרסום דיגיטליים ייחודיים לקהל הדתי וקידום אתרים מקצועי לאתרים כשרים.

קרדיט על התמונה: איתי ורצ'יק

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע