chiddush logo

תודה לבורא עולם - תוסיפו אור

נכתב על ידי DL2000, 20/2/2013

 בס'ד 
אתם יודעים כמה אור יש בכם? אתם יודעים איזה פוטנציאל טמון בכם, כזה שיכול לבנות עולמות? כמה אומץ יש בכם לעזור ולעודד את הסובבים אתכם? אתם מבינים מה חיוך אחד יכול לעשות לבן אדם? או כמה החיבוקים שלכם מחממים את הלב של הילדים שלכם?
 
בכל פעם שאלוקים הוא חלק מהשיחה שלכם, כשאתם מכירים אותו לעוד בריה בעולם שלו, אתם יודעים איזו נחת רוח אתם עושים לו? איזו שמחה גדולה זו בשבילו? אתם מבינים כמה חושך אתם מעלימים רק מלומר 'תודה רבה לך אלוקים!' ובאמת מתכוונים לזה?!
 
זה באמת חומר למחשבה.
 
אלוקים רוצה את כולנו, שנחבור יחד לעבוד אותו, שנעלים את החשיכה שנראית כמתגברת ומתעצמת מיום ליום. האור הזה – האור שלך – יכול לעשות את ההבדל הגדול בין גאולה במתיקות ובלי שום סבל, ובין מלחמת עולם השלישית (חלילה).
 
האור שלך יכול לחולל שינויים אדירים, לשמור על אחדות משפחות, לעצור אנשים מלקפוץ מאיזה גשר או בניין מרוב ייאוש, לעזור לילדים להרגיש אהובים ויקרים, במקום אבודים ונטושים.
 
האור שלך יכול להקרין על החיים שלך בצורה כל כך מדהימה, להבריח את כל העצבות, הדיכאון והייאוש, שלימדו אותך שהם חלק מהחיים וזה מה יש.
 
זה בך. זה בהחלט נמצא בתוכך. תקראו את הספרים של הרב שלום ארוש, תשמעו את הדיסקים שלו, תתחילו לדבר עם אלוקיםכל יום (אפשר להתחיל עם כמה דקות ואחר כך לעבור לשעה שלמה, הכל בקצב שלכם

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה