chiddush logo

4 רעיונות לקמפיין שיווקי בפייסבוק שיעזרו להגביר את המעורבות

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 29/7/2021

 זהו עידן השיווק הדיגיטלי ואם אתה רוצה שהעסק שלך ישגשג בתקופות המאתגרות האלה, אתה צריך להיות נוכח באינטרנט חזק. שיווק במדיה חברתית הפך לחלק חיוני בכל עסק. בין אם זו חברת סטארט-אפ או חברה מבוססת לחלוטין, כולם יודעים כיצד נוכחות ברשתות חברתיות יכולה להוסיף ערך לעסק שלהם.

 

שיווק בפייסבוק

 

מתוך כל אתרי הרשתות החברתיות, פייסבוק היא אחת הקלות ביותר לשווק את המוצרים והשירותים שלך. עם כמעט 2.8 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, פייסבוק היא גם פלטפורמת המדיה החברתית הגדולה בעולם.

 

פייסבוק היא גם כלי חזק המשמש באופן בולט לשיווק ברשתות חברתיות כדי להגביר את המודעות למותג. הוא משמש יותר מ -200 מיליון עסקים קטנים ברחבי העולם כדי להציג את המותג שלהם.

נכון לעכשיו, 86% מהמשווקים בישראל משתמשים בפייסבוק ככלי לפרסום המוצר או השירות שלהם. עם זאת, עם האלגוריתם המעודכן של הפלטפורמה, רובם מתקשים להמשיך את עסקיהם. 

 

 

אנו יודעים שיש מקדם פייסבוק המאפשר לרכוש לייקים ועוקבים בפייסבוק שבהחלט יגבירו את המעורבות שלך, אבל בוא ננסה ללמוד כמה רעיונות חדשים לקמפיין שיווקי כדי להגביר את המעורבות בפייסבוק באופן אורגני ללא תשלום.

 

במאמר זה אנו מציגים בפניכם 4 רעיונות לקמפיין שיווקי של פייסבוק מהמותגים הגדולים ביותר שיעזרו לכם להציג קמפיין משלכם כדי להגדיל את המעורבות בפייסבוק ולקחת את המותג שלכם לשלב הבא של הצלחה.

 

הפעל אתגר בפייסבוק

 

בין אם מדובר באפליקציית חברתית כלשהי, תוכלו לראות מאות אתגרים מטורפים המתקדמים בפלטפורמה. אתגרי פייסבוק הם קמפיין השיווק החסכוני ביותר שיעזור לכם להשיג יותר לידים.

בתקציב אפס שיווקי תוכלו לתת למותג שלכם את הפרסום הטוב ביותר בפלטפורמה תחרותית זו. כל מה שאתה צריך זה אתגר יצירתי מלא כיף בתוכו. הפוך את האתגר לוויראלי יותר על ידי הוספת hashtag ייחודי והציע למועמדים אחרים לקחת את האתגר.

 

אם אנשים ימצאו את האתגר שלך מהנה, בסופו של דבר הם יציעו לחברים ובני משפחה, ויפיץ את הבשורה על המותג שלך. זכור ליצור אתגר המדגיש את המותג שלך. באופן זה, תוכלו להגביר את מעורבותכם בפייסבוק בתקופה קצרה.

 

כשמדברים על אתגרים בפייסבוק, אתגר דלי הקרח היה הקמפיין המצליח ביותר עד כה. היא הוקמה על ידי עמותת ALS במטרה להעלות את המודעות למחלה. האתגר היה על השלכת מי קרח מעל ראשך ואתגור של אחרים לעשות את אותו הדבר. התוצאות מקמפיין פייסבוק זה היו מדהימות וסכום כולל של 220 מיליון דולר גויס. אתה יכול להמציא משהו דומה אך להתאים אותו אישית בהתאם למותג שלך. התחרות היא באמת גבוהה והאתגר שלך צריך להיות ייחודי אם אתה רוצה שהוא יהפוך לוויראלי.

 

 

מוצרים לדוגמא בחינם עבור לייק

הצעת דוגמאות בחינם היא אחת מאסטרטגיות הקידום הטובות ביותר שהמותג שלך יכול לאמץ. הציעו מוצר לדוגמא בחינם לקהל תמורת "לייק" בעמוד הפייסבוק שלכם. באופן זה, תוכלו למלא שני צרכים במעשה אחד.

 

זה יעודד אנשים לקנות את המוצרים או השירותים שלך וגם ליצור מודעות חזקה למותג באינטרנט. עם כל "לייק" בדף, המעורבות שלך תגבר. אמנם זו טכניקה מעט יקרה לצבור לקוחות אך היא יעילה מאוד לטווח הארוך.

 

סוג של קמפיין שיווקי זה עובד בצורה הטובה ביותר עם מזון וקוסמטיקה. כמה מהמותגים הגדולים אימצו אותה כדי להשיג בסיס לקוחות נאמן. מותג אחד כזה הוא פפסי שהתקין מכונה אוטומטית שמסרה פחית פפסי בחינם למי שאוהב את דף המעריצים שלהם. 

 

כל שעליך לעשות הוא להמציא אסטרטגיה שונה, כך שתוכל לעקוב אחר מי שקיבלו את המדגם שלך ומי עוד לא קיבל אותו. זה יעזור לך למשוך קהל גדול יותר ולבנות בסיס לקוחות חזק.

 

 

 

הפעל תחרות פייסבוק יצירתית

 

תחרויות בפייסבוק יכולות לשמש ככלי החזק ביותר להגברת המעורבות אם הן מתנהלות כראוי. הזכייה היא מה שכולם אוהבים, ומציעה תמריצים מרגשים לזוכים.

 

פשוט לבקש מאנשים לפרסם את המוצר שלך בצורה היצירתית ביותר. בחר את המועמד בעל הביצועים הטובים ביותר והציע כמה תמריצים המדגישים את המותג שלך. זה ימשוך תשומת לב רבה לדף העסקי שלך בפייסבוק ויעודד אנשים להפיץ את הבשורה.

 

התחרות יכולה להיות על כל דבר, כמו למשל אם המותג שלך קשור לאוכל, אז אתה יכול לבקש מהקהל שלך להשתמש במוצר שלך כדי ליצור מתכון חדש. המתכון הטוב ביותר זוכה ומקבל מעכב מתנה מכל המוצרים שלך. זו אחת הדרכים הפשוטות ביותר לבנות נוכחות חזקה בפייסבוק.

 

תמונות איכותיות של המוצרים שלך עם שאלה

 

לשאול שאלות זו דרך נהדרת ליצור קשר עם הקהל שלך. שאלה מלווה בתמונות איכותיות היא השילוב הטוב ביותר עבור עמוד הפייסבוק שלך.

 

אתה יכול לפרסם תמונות של המוצר שלך לשאול שאלה מרובת ברירה לגבי איזה מוצר מתאים להם ביותר. זו דרך נהדרת ליצור קשר עם הלקוחות שלך וגם לקבל את המשוב שלהם.

אתה יכול לקחת את הדוגמה של מקדונלדס המשתמשת בדף הפייסבוק שלה כדי לאסוף העדפת דרישה מהקהל שלה על ידי שאלת שאלות. יש להם שיעור מעורבות גבוה ואולי אתה גם יכול לעשות את זה. פשוט עקוב אחר הדרך הנכונה והגדיל את המעורבות בפייסבוק.

 

הנה לך, 4 רעיונות עבור קמפיין שיווקי בפייסבוק שיעזרו לך להגביר את המעורבות בדף הפייסבוק שלך. בתחילה, זה יכול להיות מאבק אמיתי לנהל קמפיין בפייסבוק, אבל ברגע שעוברים את השמיים זה הגבול!

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע