chiddush logo

למה כדאי לחפש דירות למכירה בחולון?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 29/12/2021

חולון החלה את דרכה כאיחוד בין 5 שכונות בשנת 1940. מעט לאחר קום המדינה הפכה לעיר, וכיום מספר התושבים בה כבר עבר את רף ה-200,000 והיא העיר ה-10 בגודלה בארץ. העיר שנקראת כך משום שהוקמה על חולות נהנית במאה ה-21 מתנופת התפתחות ממשית, ולכן לא מעט ישראלים מחפשים דירה למכירה בחולון.

ידידותית למשפחות

חולון מיתגה את עצמה כ"עיר הילדים", והשקיעה משאבים רבים כדי לספק לדור הבא חיים עם איכות גבוהה. התוצאה: עיר ידידותית מאוד למשפחות – ועוד ועוד דירות למכירה בחולון שנחטפות ע"י הורים שרוצים להעניק לילדיהם סביבה מטופחת ומטפחת.

קרבה לאזורי תעסוקה ובילוי

היתרון הגדול ביותר של דירות למכירה בחולון הוא המיקום. אמנם העיר שתחומה בין תל אביב בצפון, בת ים במערב, ראשון לציון בדרום וכביש 4 במזרח פחות אטרקטיבית מתל אביב, אבל גם כך היא מבטיחה קרבה אל כל מוקדי הבילוי ואזורי התעסוקה הגדולים במרכז. בנוסף היא נמצאת במרחק נסיעה קצרה מאוד מתל אביב עצמה, ומאחר שהמחיר הממוצע של דירה למכירה בחולון נמוך בשיעור משמעותי בהשוואה לעיר הגדולה במדינה, אין פלא שרבים מעדיפים אותה.

התחדשות עירונית

היצע הדירות למכירה בחולון התרחב בשנים האחרונות בעיקר בזכות פרויקטים של התחדשות עירונית. כל פרויקט כזה גם מציע דירות חדשות ברמת גימור גבוהה וגם משדרג את השכונה שבה הוא מבוצע ואת העיר כולה. בין השאר ניתן למצוא פרויקטי פינוי-בינוי בשיכון עממי, בתל גיבורים, במרכז חולון (למשל ברחוב סוקולוב שהוא אחד המרכזיים בה), בג'סי כהן, בנאות רחל ובמתחם שדרות קוגל שהוא גם הכניסה המרכזית לעיר מצפון. אזור קוגל צפוי להשתדרג במידה ניכרת גם בזכות הגעת הרכבת הקלה שתבטיח חיבור מהיר ונוח לתל אביב. במרכז העיר הפרויקטים השונים מיועדים לחזק גם את המרחב העסקי ואת המרחב הקהילתי.

פרויקט ח-500

ח-500 הוא מיזם שאפתני שצפוי להפוך את חולון לעיר עוד יותר מרכזית מכפי שהיא כיום. הפרויקט אמנם נמצא רק בשלבי תכנון ועדיין אי אפשר למצוא דירות למכירה בח-500 (אלא רק קרקעות), אבל גם כך מדובר בתוכנית שכדאי להכיר.

המיקום של ח-500 הוא בחלק הדרומי של העיר, מדרום לפארק פרס ובסמוך לשכונות פנחס איילון וקריית שרת. השכונה המודרנית תהיה קרובה מאוד לצירי תנועה מרכזיים (כביש 20, כביש 4), ותכלול למעלה מ-12,000 יחידות דיור (שמן הסתם יככבו בעוד מספר שנים בכל לוח דירות למכירה בחולון), 175,000 מ"ר של מבני ציבור, פארק אורבני ענקי בשטח של יותר מאלף דונם וגם אזור תעסוקה גדול על שטח של 930,000 מ"ר.

איפה אפשר למצוא דירות למכירה בחולון במחירים סבירים?

כשמתחילים לחפש דירות למכירה בחולון עולה באופן טבעי השאלה באילו שכונות כדאי להתמקד כדי למצוא נכס טוב במחיר סביר. מעבר לכל השכונות שצוינו כמוקדי התחדשות עירונית, אופציות נוספות הן קרית יצחק רבין וקרית בן גוריון בדרום העיר וחולון הירוקה בצפון, ליד בית החולים וולפסון.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע