chiddush logo

כך תתכוננו מראש לבוחן פתע

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 17/8/2023

אם יש משהו שכולנו חוששים מפניו, זו שריפה. אומנם בחיי היומיום זה נראה לנו רחוק, אך האמת היא, שכבר היו דברים מעולם. שריפות יכולות לפרוץ ככה סתם בכל מקום: בבית, במשרד, במפעל או בטבע. כתוצאה מכך שכבר היו בעבר לא מעט שריפות שגבו את חייהם של אנשים ופגעו קשות בציוד, ברור מדוע יש נהלים ברורים בנושא. למשל, אם יש לכם מסעדה או מפעל, אתם הרי יודעים לומר שהחוק קובע בצורה חד משמעית שאתם צריכים להתקין מערכות שונות לכיבוי אש. כדאי שתדעו: זה שאולי יש לכם מערכת כזאת, ואולי היא אפילו עומדת בתקנים, זה לא מספיק. צריך לבדוק את המערכת הזאת מידי פעם ולצורך כך מתבצעת ביקורת מערכות כיבוי אש . במסגרת ביקור כזאת ניתן יהיה להגיע למקום השייך לכם ולבדוק את כל מערך כיבוי האש שיש לכם במקום. החדשות הפחות טובות הן שממש כפי שבבית הספר יש בוחן פתע, גם ביקורת מערכות כיבוי אש יכולות להתבצע באותו אופן, כלומר, בלי שום הודעה מראש.

 

תחזוקת מערכות כיבוי אש לאורך הזמן

 

אם אתם תוהים כיצד תוכלו להתכונן לבוחן פתע של מערכת כיבוי האש שלכם, כדאי שתדעו שיש כמה דברים שתוכלו לעשות בנידון. למעשה, אתם יכולים לתחזק את המערכת לאורך השנים, לבדוק אותה בעצמכם ולהזמין אנשי מקצוע מומחים שיהיו אחראים על התחזוקה שלה. בסופו של דבר, ככל שתהיו יותר עם היד על הדופק בעניין הזה, תוכלו להיות רגועים יותר. תוכלו להיות בטוחים שלמעשה המערכת מתוחזקת בצורה נכונה ושאם חלילה תפרוץ שריפה, המערכת תוכל להגן עליכם. תחזוקה נכונה של מערכות כאלה מצילה חיים. לכן, אם תוכלו להשקיע בעניין הזה כבר עכשיו, למה לחשוב פעמיים? אתם לא רוצים שיעשו לכם ביקורת פתע ואז יתברר שאומנם יש לכם מערכת שנראית נהדרת, אך בפועל, היא לא עושה את עבודתה כמו שצריך.

 

כיצד לבחור מומחים בתחום כיבוי האש להזמנת שירות?

 

בין אם אתם נמצאים בשלב שבו אתם רוצים לתחזק את המערכת הקיימת שלכם ובין אם אתם רוצים להתקין מערכת כיבוי אש חדשה, יש לבדוק לאן אתם פונים. האם כל אנשי המקצוע שעובדים בתחום כיבוי האש יוכלו לתת לכם שירות מספיק טוב בתחום הזה? התשובה היא כמובן לא. ממש כפי שלא כל דיגי ליום הולדת יעשה עבודה טובה, כך קורה גם בתחום כיבוי האש. לכן נשאלת השאלה: על איזו חברה בכל זאת ניתן יהיה לסמוך? ומי באמת יוכל להגיע, לבדוק את המערכת הקיימת וגם לתחזק או לתקן אותה במידת הצורך? בבואכם לבחור את המומחים שלכם לענייני כיבוי אש, כדאי יהיה לברר אודותיהם כמה פרטים מראש. אתם לא באמת רוצים לקבל שירות ממי שלא עובד בצורה חוקית או ממי שלא מגיע עם הידע הנדרש. אתם גם לא באמת רוצים לקבל שירות ירוד או לא מספיק מקצועי. לכן רצוי שתבדקו את הדברים לעומק. האם החברה שתוכל להגיע ולבדוק את מערכת כיבוי האש שלכם עובדת בתחום הזה כבר שנים רבות? והאם אנשים אחרים שמקבלים שירותי תחזוקה דומים מאותה חברה יכולים להעיד על המקצועיות שלה? ככל שיהיו לכם יותר פרטים אודות החברה שתבדוק את מערכת כיבוי האש שלכם, כך תוכלו להיות יותר רגועים ובטוחים שאתם עושים בחירה נכונה. ברגע האמת מערכות כיבוי אש חייבות לעבוד, והן חייבות לעשות זאת בצורה מושלמת. לכן רצוי מאוד לתחזק אותן כמו שצריך לאורך השנים.

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע