chiddush logo

הדפסים על חולצות שמתאימות גם בתור ביגוד צנוע

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 1/10/2020

הדפסים על חולצות שמתאימות גם בתור ביגוד צנוע - איפה כדאי לעשות את זה?

טרנד אופנתי לא מדובר מספיק הוא ה"דוסושיק", סגנון אופנתי המשלב בין אופנת עילית לאופנה צנועה. פריט הלבוש הבולט ביותר של סגנון הלבוש הזה הוא חצאיות עד הברכיים. בזכות השילובים הנפלאים שמציעות מעצבות אופנה צעירות כיום את כבר לא צריכה להרגיש שהצניעות שלך מגבילה את השיק שלך.

ביגוד צנוע ואופנתי

התפיסה הרווחת סביב ביגוד צנוע בחברה הישראלית לוקה בחוסר הבנה בסיסי. הצניעות היא לא עניין מגדרי על פי היהדות, מדובר על עניין הוליסטי וגישת חיים אשר מכתיבה את אורחות חייהם של גברים ונשים כאחד. הצניעות היא מצווה שמשקפת התנהגויות מסוימות אך מוטלת על בני האדם בלבד. בתרבות היהודית נהוג להסתיר דברים יפים כיוון שהאלו מורכבים יותר מכפי שנראה בעיני המתבונן. אז איך כל זה מתחבר להדפסים על חולצות ואופנה? המשיכו לקרוא וגלו.

על פי ההלכה אין כל פסול בהדפסה על חולצות. הבעיה מתחילה בבחירת החולצה עצמה אך גם בגזרה זו חלו שינויים רבים ולכן כיום תוכלו למצוא מגוון של חולצות צנועות שניתן להדפיס עליהן. אחד הטרנדים הבולטים ביותר במגזר הדתי כיום משלב בין חולצות מודפסות לבין שמלות אופנתיות עם מפתח קל באזור הצוואר או השרוולים. הדפסים על החולצה מאפשרים לך להכניס את ה"אני" האמיתי שלך אל תוך הבחירות האופנתיות שלך, כך לא תצטרכי להתפשר על מסרים של אחרים ותוכלי להוסיף עומק להצהרות האופנתיות שלך.

העובדה שמרבית בתי הדפוס מאפשרות כיום להגיע עם חולצות משל עצמכן מאפשרת לך התאמה מושלמת למידת הצניעות הרצויה של החולצה. כך למשל תוכלי להגיע לבית הדפוס עם כמות גדולה של חולצות מלודי או בלייזרים צנועים ולבצע עליהם הדפסה ללא כל בעיה. קרנה של האפשרות הזו עולה ככל שאנו מעמיקים במגוון החולצות המעניינות הקיימות בשוק ומותאמות לקהל המבקש ביגוד צנוע (ספוילר – המגוון קטן עד לא קיים, במיוחד כשמחפשים חולצות עם הדפסים מקוריים ומגניבים שגם יענו על דרישות הצניעות).

הדפסים על בגדים מוסיפים חיים למלתחה

אנחנו רוצים לשבור את התפיסה הרווחת שבחורות צנועות מתלבשות בצורה משעממת. המציאות בשטח מראה כי יותר ויותר מעצבות אופנת עילית בוחרות לפנות כיום לתחום האופנה הצנועה. אין מחקרים מדויקים סביב השינוי הזה אך אנו מאמינים שהוא נובע מהאתגר האופנתי שעומד בפני המעצבים, וגם מהנאמנות של קהל הלקוחות המסורתי. חיפוש קל באינטרנט (או שיחה עם כמה חברות) יעלה בפנייך עולם שלם של הדפסים על בגדים שאפשר לשלב עם ביגוד צנוע ואופנתי. מעבר לכך תוכלי למצוא כיום המון חנויות שמציעות אופנה צנועה ואיכותית.

בעזרת ההדפסה על חולצות ופריטי לבוש אחרים את יכולה להפיח רוח חיים במגוון בגדים. מדובר על אפשרות נפלאה לכאלו המחפשות דרכים לרענן את המלתחה שלהן אך לא רוצות לפצוח בהוצאות מופרזות ולא מחויבות במציאות.

אז שכחי מהתדמית שנבנתה במשך שנים לאופנה הצנועה וצאי החוצה אל העולם, את תיווכחי כי ההבדלים בין סוגי האופנה השונים הלכו והצטמצמו עד לרמה שכיום כבר אין כמעט הבדל. כל חנות אופנה שמכבדת את עצמה תציע ללקוחותיה בגדים צנועים לצד בגדים צנועים פחות.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע