chiddush logo

4 המגמות שצפויות לכבוש את תחום עיצוב אתרי האינטרנט בשנת 2021

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 3/3/2021

החל מטיפוגרפיית רטרו ועד לשימוש באיורים - אלו מגמות העיצוב הבולטות שצפויות לכבוש את האינטרנט השנה

כמו בכל שנה - גם בתחילתה של השנה הנוכחית, מיטב המעצבים הגרפיים בעולם התכנסו כדי לתת את התחזית שלהם למגמות העיצוב הבולטות, שצפויות לכבוש את הרשת.
החל מטיפוגרפיות מיוחדות, דרך אלמנטים בתלת מימד ועד לצבעים עדינים ואיורים מיוחדים - אלו מגמות עיצוב האתרים שצפויות לבלוט בשטח בשנה הקרובה:

פונטים בעיצוב רטרו

בשנים האחרונות - הרטרו הוא מגמה שחזרה שוב ושוב בהרבה תחומים, והשנה הוא חוזר בזירה האינטרנטית, בדמות פונטים רטרו, באזורי התוכן של אתרי האינטרנט.
הפונטים ה"מיושנים" חזרו ובגדול, עברו מספר שדרוגים ושיפורים בדרך והפכו להיות בין הפונטים היותר פופולאריים בקרב חברות רבות שמציעות שרותי
בניית אתרים רספונסיביים.
בגרסה הנוכחית שלהם - הפונטים המיושנים יותר קריאים, מפיחים חיים חדשים כמעט בכל עיצוב, ונראים היטב בתצוגות המסכים של כל סוגי המכשירים.

עיצובים תלת מימדיים

ככל שרזולוציית המסכים עולה בשנים האחרונות בכלל המכשירים, כך גם ניתן לראות עלייה בעיצובי אתרים משולבי אלמנטים תלת ממדיים - הטכנולוגיה החדישה של המסכים כבר יכולה להציג עיצובים כאלו בצורה הרבה יותר טובה, והם אפילו משפיעים לטובה על חוויית המשתמש.
כל עוד האלמנטים התלת ממדיים יחסית עדינים ולא מאסיביים, ניתן לשלב אותם גם בחלקים נרחבים של האתר, ואפילו בכל העמודים שלו.
אלמנטים תלת ממדיים יוצרים רושם גדול יותר מאשר אלמנטים דו ממדיים, ונותנים תחושת ייחודיות לכל דף אינטרנטי.

שימוש בצבעים מאופקים

צבעים מאופקים ועדינים בסגנון דהוי או חצי שקוף הם טרנד מאוד פופולארי בעיצוב האתרים בשנים האחרונות, והם ממשיכים אתנו גם השנה.
הצבעים העדינים נותנים תחושה של עיצוב "טבעי" יותר, משמשים כרקע מושלם לפונטים בעיצובים שונים או לאיורים, וגורמים לעיצוב הכללי של האתר להרגיש מאוד "חי".
הצבעים העדינים יכולים ללכת גם לצד כמעט כל צבע אחר, כך שאפשר גם לשלב אותם לצד צבעים נועזים יותר למטרת יצירת עיצוב בולט ועכשווי.

שימוש באיורים להעברת מסרים

בעבר הרחוק יותר - רוב מגמות העיצוב לאתרי אינטרנט היו "שטוחות" יותר וכללו בעיקר טקסט, כמה תמונות, ולפעמים גם מעט גרפיקה.


בשנים האחרונות תחום עיצוב האתרים התפתח מאוד, כאשר כיום מעצבי האתרים יוצרים עיצובים מתאימים יותר באופן אישי לקהל - איורים הפכו להיות שם דבר באתרי האינטרנט, והם מייצרים סוג של תחושה "אנושית" של ממש לגולשים.
האיורים יכולים להיות מעוצבים בהתאמה אישית לעסק ולמוצרים שהוא מוכר, הם מציעים הרבה יתרונות מבחינת יצירתיות, והופכות את המיתוג של האתר והעסק לאישי יותר.
האיורים צפויים להיות טרנד מאוד בולט בזירה האינטרנטית השנה, והם צפויים לכבוש אתרים רבים ברחבי הרשת.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע