chiddush logo

תכשיטי כסף

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 12/5/2022

תכשיטי כסף הם תכשיטי חובה שכבר מזמן הפכו להיות חלק מההופעה היום יומית של נשים וגם של גברים וילדים.

כולם אוהבים את תכשיטי הכסף בשל המתכת המרשימה והמיוחדת, המחיר הנוח והאפשרות לרכוש מבחר גדול של תכשיטים שיתאימו לכל סגנון של לבוש.

 אתר 925 panda הוא אתר המתמחה בעיצוב תכשיטי כסף סטרלינג, תכשיטי כסף בציפוי זהב ותכשיטי גולדפילד באיכות הטובה ביותר. מעצבות התכשיטים חיות ונושמות את עולם התכשיטים ומשקיעות במגוון רחב של עיצובים החל מתכשיטי כסף קלאסיים ועד לתכשיטים בעיצוב טרנדי ועכשווי.

 באתר תמצאו את הקולקציות הטרנדיות ביותר של תכשיטי כסף לנשים, לגברים, תכשיטי כסף לילדות, ואת הקולקציה האביבית החדשה של אביב 2022 עם כל הטרנדים הלוהטים והעכשוויים. 

 תכשיטי כסף – למה כולם אוהבים אותם?

תכשיטי כסף לאישה הן פריט אופנתי, אך לא רק. במשך שנים רבות התכשיטים סימלו  סגנון, מעמד וסמל סטטוס והיוו חלק אינטגרלי מההון המשפחתי.

הכסף – המתכת שממנה עשויים תכשיטי הכסף היא סגסוגת של מתכת יקרה שמתחמצנת בקלות, אך למרבה המזל אפשר להבריק בקלות את תכשיטי הכסף ולהשיב להן את המראה המבריק, המרשים והיוקרתי. ישנם כמה סוגים של מתכת הכסף, אך המתכת המתאימה ביותר לתכשיטים היא "סטרלינג סילבר" הידוע גם בשמו "כסף 925", סגסוגת כסף המכילה 92.5 אחוז כסף והיתר נחושת.

כסף 925 נחשבת למתכת היוקרתית ביותר והתכשיטים המיוצרים מהמתכת הזו מסומנים בתו איכות בהתאם לקביעה של מכון התקנים.

תכשיטי הכסף הם תכשיטים יפים, מיוחדים ועמידים. אם מטפלים בתכשיטי הכסף בצורה נכונה, הם עשויים להישאר אתכם כל החיים.

כסף סטרלינג רגיש למים ולאוויר, שני גורמים העלולים לגרום להשחרת התכשיט. הכתמת התכשיט מפחיתה את הברק הטבעי של מתכת הכסף ועלולה להשחיר גם את העור, אך תחזוקה קלה ופשוטה תמנע השחרה ותשמור על התכשיט שלכם לאורך זמן. אחת למספר חודשים, לפעמים אפילו שנה, יש להבריק אותם באמצעות מטלית מיוחדת לניקוי כלי כסף ומדי פעם מומלץ לשטוף אותן עם מים וסבון ולנקות היטב בין החריצים עם סיכה דקה או אפילו עם מברשת שיניים בעלת סיבים רכים.

אם לבשתם תלבושת סולידית, חלקה ואפילו קצת משעממת, תכשיט כסף מיוחד ישדרג את המראה ויוסיף לו טאץ' אופנתי ומיוחד. אם לבשתם תלבושת רגילה במראה יום יומי, תכשיטי הכסף יוסיפו לכל תלבושת מראה אופנתי, יוקרתי יותר ומלא סטייל. תכשיטי הכסף יוסיפו סטייל ואלגנטיות ויקפיצו כל מראה וכל לוק.

 בניגוד לתכשיטי הזהב, תכשיטי הכסף אינם תכשיטים יקרים. כאשר אתם חולמים לרכוש תכשיט חדש, אתם לא צריכים לשבור תכנית חיסכון או להתלבט בין הוצאות שונות ולהחליט על סדר עדיפות. הודות למחיר הזול, היחסי, של תכשיטי הכסף, אתם יכולים להוסיף אותם אל קופסת התכשיטים "בלי לקרוע" את הכיס.

תכשיטי הכסף משדרים אופנתיות ואלגנטיות שתמיד עומדים במבחן הזמן. גם אם אל השוק מגיעה אופנה חדשה בעיצוב התכשיטים הניסיון מלמד שרוב הסגנונות והדוגמאות נשארים אופנתיים לאורך זמן, ובכל מקרה, הם חוזרים מהר מאוד לאופנה. רכשתם תכשיטי כסף, הם ילוו אתכם לאורך שנים.

לאתר החברה - https://925panda.co.il/

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע