chiddush logo

זהירות חאפר: כך תמנעו מחאפרים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 26/10/2020

 החלטתם לנקות את הבית? מזל טוב. עכשיו, כל שנותר לנו הוא לעזור לכם על מנת שלא תפלו בפח. במאמר הבא נסביר איך נמנעים מחאפרים ומה צריך לבדוק כשמזמינים חברה לניקיון בתים.

דרשו ביקור מקדים להצעת מחיר

אל תסמכו על בעל מקצוע שאומר לכם יהיה בסדר, שלח לי תמונה של הבית, יש לי מספיק ניסיון, אתם לא צריכים לדאוג. בדיוק בשלב הזה, אתם צריכים להתחיל לדאוג.

לא משנה אם המחיר משחק אצלכם תפקיד חשוב ואם אתם מחפשים שירותי ניקיון בזול, חברת ניקיון מקצועית שמכבדת את עצמה תגיע אליכם הביתה לביקור מקדים ותספק לכם הצעת מחיר מבוססת שלוקחת בחשבון את כל המורכבות שבעבודה.

במידה ולא תעשו כן, שתם עלולים להגיע למצב בו הפועלים מתחילים לעבוד ומעלים לכם את המחיר באמצע העבודה. במצב כזה, הכוח נמצא בידיים של חברת הניקיון ואתם, שלא תרצו להסתכן בזה שהפועלים יקחו את הרגליים וילכו, תסכימו לכל הצעה.

לכן, ההמלצה שלנו עבורכם היא שהכל יהיה כתוב מראש, שכן מה שלא כתוב לא נחשב. שטח הדירה, שלבי העבודה והדדליין, כל אלה צריכים להיות כתובים על מנת שיהיה לכם למי לפנות בזמן משבר.

בררו באילו חומרים החברה משתמשת

לחומרים בהם משתמשת חברת הניקיון יש כולת להעיד על המקצועיות שלה. לדוגמא, זה בסדר להשתמש בחומצת מלח שנחשבת לחומר ניקיון מעולה, אך אם צוות הניקיון לא ידלל אותה היא תגרום לנזק כמעט בלתי הפיך לרצפה שלכם.

בררו מראש באילו חומרי ניקיון מתכוונים הפועלים להשתמש, ולא פחות חשוב, איך הם מתכוונים להשתמש בהם. זה בסדר לנקות ארונות מעץ עם מטלית לחה, אך זה לא בסדר לשפוך מים בארון ולגרום לעץ להתנפח מרטיבות.

יש חברות שיציעו לכם חבילת אקסטרה בתוספת מחיר סופר משתלמת, לדוגמא פוליש וקס לאחר הניקיון. זה בסדר ויפה, רק שאין מתנות חינם. סביר להניח שהפועלים ימרחו את הווקס פה ושם, אולי רק איפה שנוח, אולי רק איפה שהם חושבים שבאמת צריך.

זה במקרה הטוב, במקרה הבא הם ישתמשו בוקס על גבי משטחים שפשוט אסור למרוח עליהם וקס, כמו קרמיקה למשל.

צילום:freepik


בררו האם יש אחריות

אל תגידו יהיה בסדר ולי זה לא יקרה, כבר שמענו על עבודות שהסתיימו רע ביותר, בדמות של כתמי חומצה על הרצפה. לכן, בררו מראש אם יש אחריות על העבודה ואם כן, מה התוקף שלה. חשוב לציין שחברת ניקיון שמאמינה בעצמה ושהלקוחות שלה נמצאים במרכז, תשוב ותתקן את הליקויים עד לשביעות רצון הלקוח.

אך יש רצוי ויש מצוי והדבר האחרון שאתם צריכים זה לסמוך על המזל. לכן, בררו מראש מה קורה במידה ואתם לא מרוצים מהניקיון, מה קורה במידה והתגלו כתמים כחודש לאחר העבודה, כף תוכלו להימנע מאי נעימויות.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע